ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamhuis

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2001
Berichten
83
Hallo,

Mijn zoon heeft een probleem met z'n ipod.
Hij heeft hem ongeveer een half jaar en deed het prima.
Als hij hem aansloot op de computer opende hij automatisch i tunes en alls ging vanzelf.
Nu ineens stopt hij hem in de computer en er gebeurd helemaal niets. Als je i tunes opend en je kijkt bij bewerken staat de i pod grijs je kan hem dus niet bijwerken. Bij bewerken kies voorkeuren en als je dan het tabblad ipod opend staat er GEEN IPOD AANGESLOTEN. Wij snappen er niets meer van.
Als we hem aansluiten geeft de computer wel een melding dat hij iets nieuws in de usb poort heeft gevonden.
1. we hebben hem gereset
2. itunes opnieuw geinstaleerd
3. ipod opnieuw geinstaleerd
Alleen met de bijgeleverde cd moet je op een gegeven moment de ipod aansluiten en ja als we dat dan doen dan gebeurt er dus niets hij wacht nog steeds tot je hem aansluit.
Via internet kan je wel de software instaleren.
Goed het wordt een heeeeel lang verhaal maar kan iemand aub helpen ik weet het echt niet meer.
Jacqueline
 
zo te zien heb je alles al geprobeerd.
je zegt dat ie een half jaar oud is, dus heb je nog garantie.
ga eens terug naar de winkel en laat hem daar testen.
 
ja daar heb je gelijk in maar het probleem zit denk ik in de computer. Net zoals een paar anderen op deze site heb ik ook een lege lijst in apparaatbeheer, mis ik ineens mijn iccontje onderin de werkbalk dat ik verbinding heb en bij lanverbinding staat helemaal niets. En ik heb dus wel gewoon verbinding.Ook kan ik bovenin wel een adres typen maar hij opent het adres niet, alleen als ik via google of favorieten ga opent hij hem wel. Het is weer een raar probleem. Ik heb net hitman rpo geinstaleerd en die heeft van alles gevonden en gedaan maar helaas is het probleem niet verholpen.
Wie weet er nog raad??
Jacqueline
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan