DVD maken met MAGIX foto's op cd en dvd 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

annemarie7

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2004
Berichten
45
Ik wil een dvd maken met een tweehonderd-tal oude foto's, enkele titels en begeleidende muziek. Ik heb alles klaargemaakt in Magix en heb een dvd-r gebrand . Wanneer ik deze wou afspelen op tv hoorde ik enkel de muziek maar had ik geen beeld, als ik hem op mijn computer afspeel heb ik zowel beeld als klank . Bij controle van mijn dvd-speler zie ik dat deze dvd-r niet ondersteund maar wel dvd+r .
Ik heb dus dvd+r ' s aangeschaft en de foto's via Magix terug op deze dvd gebrand . Resultaat : noch beeld noch klank, noch op mijn dvd-speler noch op mijn computer . Wanneer ik de dvd bekijk in mijn verkenner blijkt deze leeg te zijn . Ik heb nog een poging ondernomen maar met hetzelfde resultaat . Wat is er aan de hand of wat doe ik fout?
 
Zoek eens in google naar Weethet, daar vind je onder grafisch/foto's een beschrijving van dit programma.
Gr.Rama
 
Probleem is opgelost, ik ben de dvd bij iemand anders gaan afspelen en hij werkt perfect, het probleem ligt bij mijn dvd-speler . De dvd+r ad ik gebrand op een andere computer, blijkbaar loopt daar iets fout met de brander . Toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan