jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

pderuiter10851

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Berichten
2
ik heb mijn foto's op een dvd gebrand en deze waren na het branden te zien.
nu 11 mnd later wilde ik een paar foto's uitzoeken en div prog kunnen de file niet meer lezen een van de prog geeft aan: Can't read file header ! Unknown file format !
wat kan ik hier aan doen om de foto's van mijn kleinkinderen weer terug te krijgen?
graag hoor ik of dit wel of niet mogenlijk is en zo ja met welk programma
met vriendelijke groet P.de Ruiter
 
Welkom op HelpMij, Pieter !

Je kunt proberen met Pc Inspector File Recovery .
PC INSPECTOR™ File Recovery 4.x is zogenaamde FREEWARE. Dat wil zeggen: deze software is volledig gratis.

Nou heb ik ook eens gehoord dat een cd of dvd na een jaar of 3 niet meer (of slecht) leesbaar is.
Er is daar een test van egweest met een stuk of 35 merken.
Kan het bericht alleen niet meer terugvinden.

11 maanden is wel kort.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het zelf ook moeten ondervinden, maar het is wel zo:(:
Vraag: Kan PC INSPECTOR™ File Recovery ook een CD-R/CD-RW/DVD medium herstellen?
Antwoord: Nee. Voor het herstellen van data van CD-R/CD-RW/DVD media komt binnenkort het programma PC INSPECTOR™ CD-DVD Recovery.

En zero assuption die zal ook niet werken op cd/dvd denk ik.

James :)
 
Dan hebben we nog CDroller en ISObuster en zo nog een paar.... waar een wil is....... CD al lekker met wat afwasmiddel afgewassen en in een andere lezer gestopt?
 
Sorry, maar deze tip kreeg ik van een bezitter van een Videoland vestiging toen ik hem belde dat ik éen van zijn DvD's niet kon kopiëren, sorry, eh, afspelen..... en het werkte!
 
Laatst bewerkt:
Boh, Dreft ontvet beter, en gaat langer mee. :D :D

Een vleugje neutrale tandpasta, en een zachte katoenen doek, gedrenk in lauw water, kan wonderen doen, maar afwasmiddel ????????????????????????????
 
Cd-roms worden erg schoon van afwasmiddel en lauw-warm water.
Heb dit al vaker gedaan. Gaat prima.
Tandpasta? (lees schuurmiddel) :8-0:
 
Geplaatst door Paul-RT

Tandpasta? (lees schuurmiddel) :8-0:

Nu ja, ieder zijn methode, met tandpasta haal ik goede resultaten, en een neutrale, is absoluut geen schuurmiddel, Dan zou je na een jaar geen tanden meer overhouden, weggeschuurd.
 
Geplaatst door vanzwam


Nu ja, ieder zijn methode, met tandpasta haal ik goede resultaten, en een neutrale, is absoluut geen schuurmiddel, Dan zou je na een jaar geen tanden meer overhouden, weggeschuurd.

Tandpasta een schuurmiddel? Ik hoop het niet :evil:.
Ik heb CD's er zelf nog nooit mee bewerkt maar hoor er goede dingen over.
 
Bedankt

Allemaal oprecht bedankt voor de snelle suport, ik heb een paar prog geprobeerd en wonderbaarlijk veel terug gevonden hiermee kan ik zeker vooruit

DANK U WEL
P.de Ruiter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan