audio doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Windowsxp speelt geen audio af.

Als ik audio op play druk start wel het multimedia scherm, alleen start de muziek niet op.
Apperaatbeheer staat goed
 
Volume regeling misschien op dempen staan (kleine speakertje rechts onder in je taakbalk)
 
Speakers e.d. staan allemaal goed. Gewoon audio afspelen via een cd, dan werkt het wel. Echter als ik via multi media wil afspelen lukt het niet.
 
Geheel multie media van windows doet het niet.Heb programma toegang en instellingen van microsoft nog gestart, maar geeft geen fout aan.Multie media 10 staat wel in de software.
 
Ik heb windows media player 10 geprobeerd opgegeven wijzigen naar vorige versie maar dit mislukt. Ook als ik het zet op verwijderen lukt dit niet.
 
Eindelijk bij een windows film met geluid krijg ik de melding FATAL error in RECLOCK, ik kan wel in de log kijken maar dat allemaal progr. taal.
Wie zegt die fout melding wat.
 
Probleem met windows multimedia is nog niet opgelost, is er iemand die nog een idee heeft.
 
Heb je otevallig een programma RECLOCK er op staan gooi die er dan eens even af en probeer dan opnieuw.
 
SJJ nog bebedankt voor je opmerking, ik heb het systeem laten controleren door een systebeheerder en we kwamen tot de oplossing om een backup uit te voeren. en deze loopt nu, iedereen bedankt
 
Dan zie je maar weer hoe belangrijk een backup is.
 
Systeem doet het weer, de backup met ghost 9 heeft 4 half geduurd, ik ben nu aan het defagmenteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan