Firmware HELP!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

supervos13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2005
Berichten
4
Ik heb een vraagje over de firmware van mn mp3 speler.
(ik ga er toch vanuit dat ik dat hier aan het goede adres ben en dat ik hier deze vraag mag plaatsen?)
Nou ja,ik heb nu al ong. 3 kwart jaar een Mp3 speler van 512 MB erg blij,erg leuk,totdat ik de firmware wilde gaan upgraden. ik heb 2 bestanden gedownload. een .bin file en een .fw (nu komen toch een paar blunders) ik heb ze beide achter elkaar geupdate...toen ik weer keek of hij het deed, deed ie t niet. Het licht gaat aan uit en aan. (dit ten koste van mn batterij overigens) dus later las ik dat het moet formateren,dus ik formateren (In FAT32! :confused: ) toen ik later weer las dat het in FAT moest,dus ik weer opnieuw formateren. Maar hij bleef hetzelfde doen,ik heb toen van alles geprobeerd,maar niets hielp...dus uiteindelijk las ik weer dat je een soort recover bestand: $ACTSDK$.FW moet hebben om je oude firmware weer terug te krijgen,deze heb ik gedownload en geinstald op de mp3. (met dat aparte progamma) maar toen wou hij niet eens meer aan. Maar toen bleek dat hij nog niet voltooid is. Dus nu wil ik hem voltooien maar als hij begint geeftie op de helft aan: Read or write device information failed ! Please exit the program and check if device is connecting! . Dat is hij echt ! heb egt alles al geprobeerd...Kan iemand me alsjeblieft helpen !! ik hoop dat ik genoeg heb aangegeven wat het probleem is! anders vraag je maar even... HELP!:8-0:
 
Is het soms een Packard Bell? Zo ja, ga met je aankoop/garantiebewijs naar de winkel van aankoop. Daar kunnen ze je verder helpen. Je kunt ook eens kijken op de site van Packard Bell. Daar vind je nl. een forum waar soortgelijke problemen behandeld worden.

succes! gkesler
 
nee,dat is nou juist het probleem: hijs niet van Packard Bell,hij is van Victory,als ik naar die site sta,en ik leg het probleem is het enige wat ze willen zeggen is dat mijn garantie is vervallen,op veel sites zitten ze de hele tijd te zeggen over Formateren,maar dit heb ik al een paar keer gedaan...ik ben echt radeloos :(
 
nee ? niemand die me kan helpen,want het is me nl. nog steeds niet gelukt! :( :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan