waar download ik ondertitels?

Status
Niet open voor verdere reacties.

elke-vc

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2005
Berichten
6
Hallo, ik heb al veel gelezen hoe je ondertitels bij je dvd moet zetten maar nergens vind ik waar je die subtitels kunt downloaden, en hoe noemt zo een bestand en moet ik daar nog iets anders mee doen?
Groetjes van Elke:eek:
 
kheb nog een klein vraagje

Ik ben naar je linken geweest, en ik zie dat je daar subtitels kunt downloden voor 1 of 2 cd's, moet ik daaruit verstaan dat 1 cd de voledige film is en de 2 cd's dan voor 2 zijn, ( kben nogtans niet blond hoor )
groetjes van Elke
 
nee je hebt nog wel is films die in 2 delen zijn gesplitst.
Daar zijn die 2 ondertitels voor.

Maar probeer meerdere ondertitels want soms lopen ze niet synchroon met de beelden. Of zijn ze slecht vertaald. Want het zijn dus NIET de originele ondertitels omdat dat verboden is. Het zijn vertalingen van ondertitels of de spraak.

Dus als iets niet goed loopt niet meteen zeggen van: "k*t site...bla bla bla of k*t film", :thumb:
 
Ik heb de ondertitels gedownload voor de film The day after tomorrow, met dvd santa heb ik voor het braden een stukje gekeken of de ondertitels goed zijn maar het zijn japanse ondertitels alhoewel er bij de download opstaat dat het nederlandse zijn, is dat normaal? zitten mijn nederlandse er dan ook nog bij?
groetjes van Elke
 
haha nee dat klopt dan waarschijnlijk niet... of je hebt de codering van de tekst niet goed....ik weet niet hoe dat op windows werkt...(ben apple gebruiker)
 
hoe bedoel je de codering niet goed? heb op die 2 site's gedownload en bij alle twee hetzelfde :(
groetjes van Elke
 
Heuh ik zit wel met een demo versie van dvd santa, zou dat daar aan liggen?
groetjes van Elke
 
let wel op...
de ondertitels die je download lopen meestal niet sync met je film. je moet ze meestal dus zelf synchroniseren...
daarvoor gebruik je best SubSync... zeer gebruiksvriendelijk en ondersteunt de meeste formaten van ondertitels...

wat betreft de chinese ondertitel, da's hoogstwaarschijnlijk een vergissing (of een grap). kijk ook 's op http://www.subtitles-divx.net/
daar vind je ook duizenden ondertitels, in vele talen...

voor The Day After Tomorrow in nederlands, gewoon effe HIER klikken... :cool:

franco
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan