DVD branden lukt niet... help

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
371
Ik heb een probleem met mijn DVRW2412PRO dvd brander. Het lukt mij niet om een DVD te branden.

Ik begrijp er niets van . Ik gebruik Nero.
Ik heb de logfile bijgevoegd als txt bestand.
 

Bijlagen

  • log.txt
    7,3 KB · Weergaven: 39
Het lijkt er op dat de DVD niet leeg is.

Weet je zeker dat hij leeg was, hij geeft aan dat je met multisession bezig bent, maar dat mislukt.

Brand eens een nieuwe met eerst simulatie.

Als hij goed door de simulatie heen komt zal het wel lukken. En zet multisession uit tenzij je het echt wilt. Maar lukt niet altijd vandaar.

Eric.
 
lukt niet

Hoi,

allereerst bedankt voor je reactie. Echter hij doet het nog steeds niets. Ik heb de log van de simulatie en de log van het branden bijgevoegd. De fout heb ik rood gemaakt. tot daaraan toe zijn beide logbestanden hetzelfde. Daarna wordt alles anders. Ook met clonedvd2 werkt het niet.......

Kan het een dvd beveiliging zijn, kan de dvd recorder stuk zijn? Ik kan wel data branden
 

Bijlagen

  • log.doc
    36 KB · Weergaven: 17
Even voor de duidelijkheid

Wat is je bron en welke heb je gekozen als doel.

Ik bedoel niet je brander.

B.v. bron is een film mpg of bron is een film vob of bron is een complete DVD.

Doel DVD iso, DVD copy, DVD Video, DVD (Rom UDF)

Eric.
 
doel en bron

Ik gebruik doel DVD video en de bron is een complete gedownloade DVD. Ik heb een plaatje toegevoegd zodat je ziet wat er gebeurd.

Ik download trouwens torrents met Azarus
 
Plaatje is niet

Maar ik denk als het een gedownloade DVD is dat je DVD (iso) moet kiezen, want wat je kopieert is al een video DVD. Je kopieert dus op data niveau.

Hij kan van Video niet nog eens Video maken.

Vertel eens precies wat voor bestanden er op je PC staan. Dus b.v. img of vob of wat dan ook.

Eric.

P.S. Lijkt dus meer op copy.
 
Heb plaatje gezien

Als je alle mappen al hebt (Video_TS etc) met alle vob's daarin moet je branden naar iso, want je brand data.

Eric.
 
oke en nu

Heb op de nero site gekeken en die geven het volgende aan:

3. I want to burn a DVD-Video disc but always get an error message saying 'compliance test failed' when I drop my files into the compilation window. This happens when I´ m using VOB, IFO and BUP files as well.

Sometimes DVD authoring programs create non-compliant video projects.

Important Note
Nero can’t burn illegally ripped DVDs. Usually they loose compliance through ripping.

Als ik dit lees dan is het zo dan Nero het gewoon niet toestaat? Klopt het dat Nero dit doet en wat voor programma moet ik dan gaan gebruiken.

Ik heb de dvd iso geprobeert. Bij de eerste poging heb ik een audio_ts en video_ts map gemaakt en bij de tweede poging geen mappen. Toch geeft hij weer het bericht illegal disk error aan.
 
Zelf

Zelf gebruik ik Instant CD&DVD (is er niet meer).

Maar al je even googled vind je er verschillende.

Eric.
 
opgelost

Nou ik heb het lek boven. Heb allerlei sites over de hele wereld bezocht maar overal kwam er niet uit. Ergens op een site heeft iemand geschreven dat hij nieuwe dvd-tjes had gekocht en dat toen het probleem over was.

Heb ik ook gedaan. Mijn brander brand met een snelheid van 2.4 en de dvd die ik gebruik Samsung Pleomax is er voor 8x.

Nu heb Philips dvd's met een snelheid van 1 tot 8 X. En die werken dus prima.

Bedankt voor de hulp!
Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan