Alle filmpjes in rgb contrast??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Whitewater

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Berichten
2
Hallo
Al mijn filmpjes spelen in contrast.Maakt nie uit welke software speler ik installeer,altijd contrast.Dit is voorgevallen na het installeren van een paar video bewerkingsprogs.We hebben uninstalls gedaan toen,maar blijkbaar te laat.
Iemand enig idee?

edit:wmp reinstall hielp ook niet+als ik screenshot neem,is het beeld goed
 
Laatst bewerkt:
Welke videokaart heb je.
Als het drivers van nvidea zijn in combi met een tftscherm zijn waarschijnlijk de instellingen van je drivers veranderd, speel hier eens mee.
 
Mn kaart is 6800.Heb nieuwe driver install gedaan,maar tblijft tzelfde.Is er iets in windows zelf dat ook het afspelen beinvloed?Tijdens het geknoei met die bewerkingsprogs toen,is er iets veranderd in de options,thad iets te maken met codering ofzo,want fourcc stond in die lijst(4-6opties) en ik denk dat sindsdien de problemen begonnen.

Degene die erbij was,d8 iets gezien te hebbe dat op 'acc filter"" trok.Dit is niet echt zeker.

Hopelijk helpt dit wat :)

Edit:Nu heb ik per toeval iets gevonden..Als ik een film opstart in een sofwareplayer(bvb bsplayer) en dan een film afspeel in een andere player zoals wmp,zal die de film wel goed afspelen.Raar maar waar.Dus als ik 2films tegelijk afspeel maar in aparte softwareplayers,zal de 2de altijd goed werken
 
Laatst bewerkt:
Ik heb exact het zelfde probleem!

en ook wat je noemde in je post met een 2e player afspelen, dan heb ik het indd wel in de goede contrast....

iemand bekend met dit probleem??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan