tv4pc wel of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Berichten
596
Hallo,

Ik heb een fax gehad met daarop tv4pc voor een eenmalig bedrag van 10 euro. Daarmee zou ik dus gratis tv kunnen kijken via internet. Maar ik vertrouw dit niet helemaal.

Iemand al ervaring met hun?

Hoop dat iemand iets weet.
 
Ik begreep dat je voor dat geld alleen het E-Book kreeg wat je vertelt hoe je het moet doen...... zo'n instructie kun je bij mij voor de helft van dat geld krijgen... maar daar ben je er niet mee..... krijg je er ook de TV4PC software bij? en de DVB PCI kaart [van minstens 200 euro]?
 
Laatst bewerkt:
wij hebben het ook gezien op internet
en gebeld.
daarbij zeggen ze dat je een bedrag (10 euro) moet overmaken.
dan krijg je een e-mail met het progje.
en dan kan je binnen een paar minuten kijken.
wij weten het ook niet zeker of we het moetem vertrouwen.
heb net effe op google gekeken maar daar twijfelen ze ook aan de echtheid.
 
die had ik ook gevonden.
maar daar kan je geen livestreams kijken.

of wel doe ik wat verkeerd?
 
nee klopt is alleen een verwijzing naar bepaalde sites met live streams, verder vindt ik dat ook niet bijzonder.
 
tv4pc

Hallo Allemaal,

Ik heb ook die fax ontvangen en zo nieuwsgierig als ik ben heb ik ook die software gedownload! :confused:
het stelt dus niets voor!!! alles is al vrij op internet te vinden, deze 10 euro is dus weggegooid geld!! NIET DOEN! Ik voelde mij min of meer opgelicht:evil:
 
bedankt om te melden.
was zelf ook al niet meer van plan om erop te reageren.
maar nu weet ik het dus zeker.
:thumb:
 
Re: tv4pc

Geplaatst door Desicom
Hallo Allemaal,

Ik heb ook die fax ontvangen en zo nieuwsgierig als ik ben heb ik ook die software gedownload! :confused:
het stelt dus niets voor!!! alles is al vrij op internet te vinden, deze 10 euro is dus weggegooid geld!! NIET DOEN! Ik voelde mij min of meer opgelicht:evil:

jammer voor je weggegooide geld. voor alle anderen is het misschien handig om te weten wat ze nu eigelijk krijgen misschien handig om aan te geven welke programma's zij (willen) gebruiken?
of is het inderdaad zo dat je alleen een linkverzameling krijgt?
PS in iedergeval bedankt voor de waarschuwing:thumb:
 
Je krijgt inderdaad een pagina met allemaal links naar te bekijken tv zenders over de hele wereld. Maar al deze sites zijn ook zonder de software op internet te vinden.Hierbij de link: http://nl.wwitv.com/ (deze krijg je dus voor de 10 euro, ik kon hem zo op internet vinden zonder veel moeite.
Ook hebben ze een uitzendschema van sportwedstrijden geplaatst die je via internet kunt bekijken, ik heb nog geen wedstrijd kunnen ontdekken, komt mischien nog....P2P software om via China tv te kunnen kijken (denk aan de wedstrijden van Verstatel een tijdje terug), leuk maar ik kan geen chinees lezen, ze hebben er wel een nederlandstalige vertaling bijgeplaatst maar ik weet niet of het zoveel toevoegd. Voor de rest staat er hetzelfde als in de fax en er staan nog een paar FAQ
 
bedankt :thumb: , je ziet dat je bij alle reeds genoemde links weer uitkomt bij het zelfde scherm:evil:
 
tv4pc

Hallo,
nou ik heb al veel plezier gehad van tv4pc hoor, ik had ergens tv4pc / ebook gedownload alles geinstalleerd en kijken maar.
ik las net dat er een 200 euro betaald moest worden ergens voor? nou bij mij niet hoor ik heb echt gewoon tv zitten kijken op mijn pc.
Het leuke vond ik dat ik op een gegeven moment naar een chinese spelshow zat te kijken, verstond er niets van maar heb zo gelachen, zulke leuke 'rare' spelletjes.
mijn ervaring is gewoon goed, ik heb het gedownloade programma vast nog wel ergens staan.
Er is maar een maar, je kijkt via een stream, de beelden 'KUNNEN' soms haperen, maar dit is beslist niet altijd zo.
Verder is de start van een kanaal wat traag en moet je even wachten ( HALVE MINUUT+/-)
VOOR DAT BEELD EN GELUID SYNCHROOM LOPEN.
Mijn ervaring? erg leuk, en er staan op ebook nog veel players en kanalen die je kunt installeren.
Erg leuk!!
stevie2
 
tv4pc

Nog wat, tv4pc is niet hetzelfde als ebook, via ebook kun je veel meer werkende zenders krijgen dan via tv4pc, oke chinees japans amerikaans en nog tig zenders, maar chinese films geven vaak engelse ondertiteling,
Voor chinezen in nederland is dit geweldig, voor azie fans ook, natuurlijk alle andere landen ook maar ik heb me toen vooral gefocust op chinees.
Kijk bv op tv4pc naar tmf en zet je tv ook op tmf, je ziet een halve minuut vertraging.... so what.
voor 10 euro ..... het plezier van het ontdekken, bietje rommelen, je eigen vermaken een x aantal uren...buiten stortregent het.... echt meer dan waard.
stevie2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan