2 xvid-bestanden omzetten naar 1 bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

stennismaster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
3
Hoi,

Ik probeer 2 xvid-bestanden om te zetten naar 1 bestand zodat ik de ondertiteling toe kan voegen aan dit bestand. Hoe pak ik dit aan?
 
Dan moet je eerst mergen.
Misschien kun je beter zelf kijken. Er zijn shareware en freeware. *hier*
 
ja ik ben al weer iets verder gekomen, ik gebruik de handleiding van de volgende site: handleiding

Maar ook hier stuit ik op een probleem. Er wordt gesproken over:
Installeren van Read AVS


Dit kleine programmaatje is het moeilijkst te installeren. Eigenlijk is het geen programma, maar een soort van plugin voor TMPGEnc. Pak de RAR file uit en zet alle bestanden in de TMPGEnc map (niet in een aparte sub map, maar direct in de
TMPGEnc map). Nu moet je nog even de REG file bewerken. Dubbelklik NIET op het ReadAVS.REG
bestand, maar druk er met de rechtermuisknop op en dan bewerken (Edit).

Maar ik kan deze rar file nergens vinden, en het programma heb ik niet nodig...
 
Zo lang je niet met die extensie gaat werken is er dus niets aan de hand. Gewoon doorgaan :)
 
de eenvoudigste weg hiervoor is een freeware progje met de naam "MP4Cam2AVI Easy Converter"...
dit is eigelijk bedoeld om MP4 bestanden van sommige camera's om te zetten EN te joinen naar avi bestanden.
natuurlijk kan je ook gewoon een avi omzetten EN joinen naar een avi...
maar wat het meest interessant is, is dat dit progje dit doet ZONDER te re-encoden... dus zeer snel EN zonder enig verlies van kwaliteit.
op de koop toe is het progje nog gratis ook, en hoeft zelfs niet eens geinstalleerd te worden... gewoon de zip uitpakken en het progje opstarten...

dit mooie tooltje kan je HIER vinden...

franco
 
Dat is handig zo'n leuk freeware file.
Nu maar hopen dat ik niet te horen krijg dat ik geen HP camera heb :D
Bedankt!
 
Geplaatst door Elisa
Dat is handig zo'n leuk freeware file.
Nu maar hopen dat ik niet te horen krijg dat ik geen HP camera heb :D
Bedankt!

dit progje vraagt niet naar een cam...
je kan gewoon je bestanden browsen vanaf gelijk welke plaats (HDD, CD/DVD, cam, etc...).

je moet wel eerst het bron-bestand kiezen dat je zoekt (avi, mov, dvd, etc...), en dan het soort bestand waarnaar het moet geconverteerd worden (avi, mov, dvd, etc...). in hetzelfde vak kan je dan ook kiezen voor meerdere bestanden, of om er gelijk 1 bestand van te maken.
is heel eenvoudig in gebruik, en doet wat het beweert te doen...
grote voordeel met dit progje is dat 't z'n werk doet zonder re-encoden... dus snel en zonder verlies van kwaliteit...

franco
 
Ik heb em al binnen :)
Bedankt voor de tip!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan