ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Berichten
182
ik heb rocky 4 avi gedownload wil ik op cd zetten, is gecodeerd , ik heb ook de ondertitels opgehaald. divx geinstalleerd, maar weet niet de goede volgorde om alles goed te krijgen wie kan mij hiermee helpen ik ben al tijd bezig maar geen resultaat.

alvast dank, ton magielse.:(
 
ik veronder stel dat je je de ondertitels permanent onder divx wil zetten
handleiding
 
Ik weet niet van welke site je dat gedownload, en ga toch over naar eweka voor 7 half euru per maan en het is 100 % sneller met download. en je weet precies welke film je dounload, en bij kazaa enz. is het altijd een probleem.
 
beste ibiza.
ik heb de handleiding precies zo uitgevoerd die jij aangaf. ik heb nu een bestand met de ondertiels op de schijf staan, een vdr bestand. hoe moet ik verder handelen? ik neem aan dat ik de avi file, dus de film, op de media player kan bekijken? dat lukt me dus niet.

tonmagielse.
 
http://www.codecguide.com/download_kl.htm

Ga hier even naar toe, download het "full codec"pakket en je kunt elke avi afspelen... de ondertitel neemt ie vanzelf mee als deze EXACT dezelfde naam heeft als de avi.....

[dus als je film aeonflux.avi heet moet de ondertitel aeonflux.srt of .ssa of i.d. heten]

Met "subtitle workshop" kun je elke ondertitel bewerken, synchroniseren en in talloze formaten opslaan [srt, ssa, enz]
 
aan erpCity.
ik heb Kcodec gedownload de titel van de film en titelprogram dezelfde naam gegeven, dus als ik nu de wil afspelen op media player moeten de ondertitels erbij staan? dat lukt me niet. moet ik titels en de film bij elkaar voegen of zoiets? als ik mediaplayer in menu afspelen naar ondertitels ga zie ik dat dat ingeschakeld staat. indien aanwezig, maar ik zie geen ondertitels.
ik heb ook subtitels zowel in srt als in ssa formaat.
tonmagielse.
 
De film en de ondertitel moeten in dezelfde map staan, en [behalve de extensie] de zelfde naam hebben.......
 
hallo erpCity

ook de bestanden in een map, geen titels bij afspelen, wat doe ik fout? moet ik in windows media player iets instellen. op d: heb map gemaakt "boksfilm" met daarin 2 bestanden t.w rocky IV.avi en rocky IV.ssa.
tonmagielse
 
Ik heb het hier zojuist even getest met serenity.avi en serenity.srt en het werkt perfect..... in mediaspeler 10.

Bij dat codec pack kon je ook "media player classic" installeren... heb je die ook geprobeerd? [dat is sowieso een fantastische speler... het ding vreet [bijna] alles........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan