DIVX naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkZen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2001
Berichten
2.612
Hoi,

Ik heb een paar losse filmpjes (jazz optredens) die ik als video dvd wil branden.

Met het programma Divx to dvd heb ik de filmpjes al omgezet.

Het zijn er 4 stuks. En allemaal hebben ze een eigen map gekregen met Video TS etc.

Hoe kan ik hier nu een Video DVD van maken met een menukeuze etc?

iemand enig idee?
 
Laatste versie van Nero geinstalleerd.
Ik had versie 6.0 nog geinstalleerd staan.
Met nero 7.0 was het vrij eenvoudig om dit op te lossen.
 
FF uitkijken iedereen.

De "Nero 7 Premium NL" versies die te downloaden zijn (allemaal hebben ze dezelfde oorsprong) hebben al behoorlijk wat meldingen over fouten, errors en in-de-soep-gelopen-ps's

Ik heb alweer gelezen over taalfouten (niks ergs), maar ook over svcd's die deze nero steenvast verkloot - en ook bij het uninstallen schijnen er een aantal mensen erachter gekomen te zijn dat er ruim 200 foutieve key's in het register achterbleven waardoor hun pc telkens crashde......

Ik beweer niet dat het met de Nero downloads van deze forum ook zo is, maar stel wel voor om voordat jullie deze programma gaat installeren (waar je 'm ook vandaan haalt!) eerst een Ghost / backup van je C: drive maakt!

Voorkomen is beter dan genezen ;)

oppassen met nero 7 darkzen...ik heb m al n tijdje op mijn HD geparkeerd maar nog niet ge-installeerd.
 
tekst komt niet van me zelf af maar komt van betrouwbare bron.:cool:
 
Geplaatst door outlaw36
FF uitkijken iedereen.

De "Nero 7 Premium NL" versies die te downloaden zijn (allemaal hebben ze dezelfde oorsprong) hebben al behoorlijk wat meldingen over fouten, errors en in-de-soep-gelopen-ps's

Ik heb alweer gelezen over taalfouten (niks ergs), maar ook over svcd's die deze nero steenvast verkloot - en ook bij het uninstallen schijnen er een aantal mensen erachter gekomen te zijn dat er ruim 200 foutieve key's in het register achterbleven waardoor hun pc telkens crashde......

Ik beweer niet dat het met de Nero downloads van deze forum ook zo is, maar stel wel voor om voordat jullie deze programma gaat installeren (waar je 'm ook vandaan haalt!) eerst een Ghost / backup van je C: drive maakt!

Voorkomen is beter dan genezen ;)

oppassen met nero 7 darkzen...ik heb m al n tijdje op mijn HD geparkeerd maar nog niet ge-installeerd.

Ik heb 7.0 voor de gein eens verwijderd en er blijven inderdaad een heleboel foutieve registry keys achter.
Maar met een programmatje zoals CrapCleaner zijn deze weer vrij eenvoudig te verwijderen :).
 
Geplaatst door outlaw36
is deze niet te agressief
't Was misschien wat te direct verwoord van me, sorry.:)
Stukken beter zo :)

Verder vraag ik me af of je nu een tips-rubriek aan het schrijven bent rond Nero 7 en CCleaner of een vraag aan het stellen bent.

Ik denk dat je het best je DivX filmpjes omzet naar een ander compressieformaat, denk maar aan MPEG-2 ofzo, en dan met Nero Vision Express aan de slag gaat. :)

Hier kan je dat programma downloaden. Het is gratis als je een geregistreerde versie van Nero 6 hebt.

Succes!:thumb:

James:)
 
ik maak m'n dvd's met cyberlink dvd solutions 4...
werkt vanaf gelijk welk film-bestand de volledige dvd af t.e.m. de menu's. heb ook nog nooit een mislukte dvd gehad, en vraagt zeer weinig kennis van zaken.
simpelweg je film-bestanden kiezen, een menutje kiezen, menu-layout kiezen, menu-muziekje kiezen, en branden...
zelfs de grootste leek maakt met dit programma een zeer professioneel uitziende dvd...

met ditzelfde programma kan je trouwens ook nog je filmpjes editeren, titels en overgangen toevoegen, en converteren naar de meest gangbare film-bestanden... of rechtstreeks op cd of dvd branden.
ook labels rechtstreeks op de cd/dvd branden word ondersteund, zo ziet je cd/dvd er aan de buitenkant ook nog professioneel uit. dit werkt natuurlijk alleen met de geschikte cd's/dvd's...

ik heb eigelijk maar 1 minpuntje aan dit programma kunnen vinden, en dat is dat het alleen eigengemaakte images (xxx.p2i) en ISO images ondersteunt... dus geen BIN of zo...
op zich is dat voor mij niet zo'n probleem, daar ik bijna uitsluitend met ISO's werk. BIN bestanden (of andere) kunnen heel eenvoudig geconverteerd worden naar ISO...

franco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan