philips sla5500

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathvandijck

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
115
Heeft iemand ervaring met de philips mediaplayer sla 5500 ? Ik ben nl van plan deze aan te schaffen. Draadloos muziek beluisteren (mp3 wma ) in de huiskamer via versterker van muziekbestanden op een pc. Zou ik deze player middels een usd adapter draadloos kunnen aansluiten. Ik gebruik nl nu de livebox met 3 pc's en dit loopt als een speer. Hier wou ik hem dus buitenlaten. Iemand ervaring hiermee ?
 
welke bedoel je de livebox ?
mijn livebox is niet wireless !!!
maar vvia ethernet kabels
 
ik dacht dat je dat philips ding bedoelde

de livebox heeft als het goed is een slot voor een pc kaart alleen moet je bij wannadoo even na gaan welke er door die box gesupport worden
 
Ik bedoel juist dat ik de livebox er buiten wil houden !!!
Je moet het zo zien dat als het ware deze niet op mijn pc zit. Dus gewoon een standalone pc
Om mijn pc zal ik dan toch iets moeten installeren bv usb adapter zodat die philips iets op de pc herkend toch?
 
dan zal je dmv adhoc modus moeten werken niet elke kaart ondersteund het zover ik weet.
en dan is nog de vraag of die philips het wil ondersteunen
ook mis je de functie van web radio en benut je het apparaat niet volledig en dat zal ik personelijk zonde vinden
 
Nou de philips ondersteunt adhoc netwerkomgeving.
Dus als ik je goed begrijp zou het dmv eem pci kaartje of een usb adapter moeten lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan