register wil niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ntony

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Berichten
156
Als ik in me register wil dan, gaat het niet...bv >>>Open regeditor. Start --> Uitvoeren --> Typ in: Regedit.exe
2* Ga naar:
HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/

als ik dat wil openen komt de register editor wel op maar verdwijnt het ook gelijk weer ..hoe kan dit nou .. heb al Adaware/spybot.spysweeper...overheen gehaald maar gebeurd nog steeds ..BVD Tony
 
Je zegt dat je de registereditor opent met ´regedit.exe´. Lukt het niet met ´regedit´? Als dat zo is, heb je grote kans dan je besmet bent met iets.

Ik zou een online scan doen: hier, hier of hier
 
nee ook met ´regedit´verdwijnt het ook gelijk.

thnx alvast:thumb:
 
Werkt het ook niet in safe mode?

Wat je eventueel kan proberen is om alle programma's af te sluiten via taak beheer. Ik heb deze probleem wel is eerder gezien maar dat was toen met elke window die je opende.

Je kan ook kijken in je opstart scherm of hij iets op raars opstart.

dit doe je door in je run box "msconfig" te tikken. (zonder "" )

Grtz,

duSt
 
ja ik heb AVG laten scannen..... niets ,en ja bij me opstart scherm staan allemaal vage prog die aangevinkt zijn...bv zlip/ zlclient iRC die heb ik uitgevinkt. want dat zijn ook dingen die opkomen tijdens het opstarten...heb ik dus uitgevinkt...thnx..hoop dat het helpt !!


Ja ben ik weer .. ik ben bij ASO op weg geholpen .. doet het weer .. anyway toch thnx voor de snelle hulp!!

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan