openen van dokumenten open office

Status
Niet open voor verdere reacties.

koosj

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
368
weet iemand waarom het zo lang duurt voor een dokument in open office 2 geopend wordt?

(W XP, P4, 512ddr)
 
Bedoel je bij aanklikken in verkenner van een te openen bestand.
Of bedoel je in OO: bestand openen.

:cool:
 
ik bedoel het openen van een document vanuit verkenner.

bij het klikken op de te openen document in MsOffice is dit bijna gelijk geopend. terwijl dit in OO bijna een halve minuut kost.
 
Is OO welk opgestart op de achtergrond?

Via Start - Uitvoeren
msconfig intikken
en dan kijken of OO staat bij Opstarten.

Bij mij duurt het openen van een OO tekstfile na klikken op het doc in de verkenner ca 11 seconden.

:cool:
 
is ook zo ongeveer bij mij. vond dat vreemd omdat dat voor mij sneller zou moeten zijn.

omdat ik ook steeds foutmeldingen kreeg ben ik er maar weer mee gestopt. (meldingen met veel %&@ etc mbt windowstoepassing, weet ik het allemaal)
 
koosj,

ik weet niet of je het relateert aan M$O, maar daar kan een klein beetje verklaard worden.

M$O laadt namelijk alleen het te gebruiken gedeelte (Word, Excel, PowerPoint), terwijl OOo alles laadt (Writer,Calc,Impres) uiteraard levert dit geen uren tijdsverlies op, maar toch. Ik neem tenminste aan dat je OOo 2.0 probeerde ?

Mbt de foutmeldingen:
Kwamen deze voor bij de installatie of nadat OOo geïnstalleerd en gebruikt was ?

DiGro
 
de foutmelding kwam bij het gebruiken van Calc. als de melding kwam bevroor de bewerking en in sommige gevallen was je het hele document kwijt.

de installatie verliep prima, geen problemen.

ik had idd OO 2.0
 
OK.

Kan het zijn dat er macro's in de te openen bestanden zaten?
Het lijkt er op alsof OOo daar naar op zoek is geweest en ze niet kan vinden.

DiGro
 
zo heb ik OO er op, en zo er weer af. nu er weer op omdat ik nog bestanden had gemaakt met OO en dus niet te lezen in MsOffice. zijn er weer meldingen... dan noem ik dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan