Nieuwe pc, opnieuw met frontpage werken lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meike

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2005
Berichten
57
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Op onze oude pc heb ik middels Frontpage een site gemaakt. Nu hebben wij een nieuwe pc en wilde ik de site weer up-daten. Ik heb de hele map, met daarin alle bestanden van de site, gekopieerd en op de nieuwe pc gezet. Maar als ik op de nieuwe pc met de frontpage die daar op staat, de bestanden open dan opent hij niet de site maar krijg ik gewoon alleen al de bestanden te zien.:confused:
Ik krijg de site zoals je die normaal in FP kunt openen dus niet te zien.
Iemand een idee hoe ik dit moet doen?

Groetjes Meike
 
Heb je de verborgen mappen ook meegekopieerd naar de nieuwe pc (vti_pvt en vti_cnf)?

Groet, Floyd
 
Ik kan wel je site zien!
hoe het moet weet ik niet.

Leuk spul:D
 
Ook op die nieuw computer de verborgen sites aan zetten, dan kan je ook zien of deze mee gekopieerd zijn.
 
Hai,

Bedankt allemaal voor de antwoorden.:)
Ik ben er volgens mij al uit....
Linksonderin staan verschillende tabbladen;Mappen, externe website, rapporten, navigatie enz.
Als ik de eerste keer op externe website klik dan zie ik nog niks. Als ik daarna op Navigatie klik dan zie ik uiteindelijk de navigatiestructuur. Als ik dan op een van de pagina's in de nav.structuur klik dan opent hij de site.
Mss is dit dus wel de normale manier om de site te openen met deze versie van FP, maar dat wist ik dus niet:eek: .
Bij de "oude" versie van FP opende hij de site gelijk en zag ik niet de mappen staan. :rolleyes:

Iig heel erg bedankt voor de antwoorden.

Groetjes Meike:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan