kan geen films bekijken op externe monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

crz_06

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2005
Berichten
60
maak gebruik van een externe monitor welke is aangesloten op mijn laptop. beide laten zelfde beeld zien. Probleem wat ik ondervindt is dat films niet op mijn secundairy monitor weergegeven worden (eigenlijk vooral met wmp, maar bv ook bsplayer). Het vreemde is dat de 'even' films in mijn playlist wel op beide monitoren wordt weergegeven. Moet dus altijd een extra movie file in mijn playlist slepen. Dus film 1 speelt alleen op laptop scherm, film 2 speelt op beide, film 3 weer op allleen laptop, enz ...

Tis vooral irritent bij filmpjes embedded in webpagina, moet daarvoor alijd naar mijn laptop scherm kijken.

Hoe kan ik instellen dat ik films ook op mijn externe monitor kan zien. heb dus geen secundairy monitor

Heb win XP
 
Dat van die even en oneven films begrijp ik zowiezo niet.

Verder, hoe is de tweede monitor ingesteld? als dualview? (Als kloon?)

Wat ik wel weet is dat ik met dualview het filmscherm met de muis naar mijn andere monitor moet slepen.
De bedieningsknoppen staan dan op het ene scherm, het filmscherm op het andere. :D
 
beide schermen laten precies hetzelfde zien. Zet maar soort van beamer setup. Alleen ipv beamer gebruik ik 2-de monitor.

Trouwens, bij beamers zie je dat ook vaak dat men een filmpje wil laten zien in wmp en dat deze wel op de main computer afspeelt, maar dat het beeld op de beamer zwart blijft. Dat probleem dus.
 
Dan heb je hem als kloon ingesteld. Maar ook met een kloon krijg je maar op één scherm de film!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan