Beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijers

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
260
hallo ik maak een site met een beveiliging...
dus als je bijv op deze tekst druk dat moet je eerst inlogen en dan pas kan je binnen komen hoe doe je dat...gr reijers
 
met php, cgi, asp ;)
je kan ook javascript gebruiken maar dan kan je gewoon het wachtwoord uit de broncode halen. Of je moet je broncode onleesbaar maken met bepaalde tools.

Heb je php ondersteuning?
 
* * Klik * *

PHP beveiliging zonder mysql, op dezelfde sites staan ook nog wel andere die met MySQL zijn.
 
Geplaatst door reijers
hoe doe ik dat dan...
dat doe je idd met htaccces dacht ik, maar dat ondersteunen ook niet alle browsers. Met php is net zo makkelijk. Alleen heb je gewoon een 2 invul velden:)
 
lees eerst dit topic maar is door, ik heb hem namelijk al vanmiddag gegeven.
 
Geplaatst door Rimsic

dat doe je idd met htaccces dacht ik, maar dat ondersteunen ook niet alle browsers. Met php is net zo makkelijk. Alleen heb je gewoon een 2 invul velden:)
Dat niet alle browsers .htaccess ondersteunen is onzin. Je moet alleen wel .htaccess ondersteuning hebben van je webhost om gebruik te kunnen maken van .htaccess .
Overigens is het met PHP volgens jou misschien wel makkelijker, maar ook al snel onveiliger. Als de topicstarter .htaccess heeft raad ik hem aan om hiervan gebruik te maken.
Zie hier een how-to (onder het kopje: "Wachtwoord beveiliging" )

Wijnands
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan