bluetooth USB Adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

thewitch

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2005
Berichten
7
Ik heb eindelijke de bluetooth geisntalleerd op de pc, maar als ik nu rechtstreeks MP3 files wil downloaden van pc naar mijn gsm geeft ia aan de Bluetooth-radio staat niet aan.

Hoe en waar vind ik deze en is er anders een andere manier om toch mijn MP3 files naar mijn Gsm te downloaden.

GSM = samsung E340 ik kan deze als mp3 speler gebruiken.

Wie kan mij hierbij helpen ben nu al een tijd aan de gang maar zonder succes.

Gr José
 
Heb je de bluetooth apparaten (pc en gsm) wel gepaired. Staan beide apparaten wel visible?
 
Dat beide apparaten elkaar kunnen vinden en toegang hebben tot elkaars inhoud.
 
Geplaatst door hackerfrans
Dat beide apparaten elkaar kunnen vinden en toegang hebben tot elkaars inhoud.

ja dat staan ze , maar zodra ik mijn muziek na de gsm wil doorzenden krijg ik dit te lezen.

Het bestand kan niet worden verzonden omdat er geen verbinding kan worden gemaakt. Controleer of de Bluetooth-radio is aangesloten.

En ik weet totaal niet waar ik dit programma kan weghalen, want bluetooth geeft een hele kleine beknopte beschrijving waar je in feite alleen maar de cd mee installeerd.

Ik begrijp er dus helemaal niets meer van en heb het gevoel dat ik mijn geld uit het raam heb gegooid :(
 
Laatst bewerkt:
Alle bluetooth instelingen, dus ook gepairde devices kun je vinden in configuratiescherm->bluetooth-apparaten. Als het goed is staat daar onder apparaten je telefoon genoemd. Zo niet, dan kun je daar het apparaat toevoegen. De meeste bluetooth adapters worden standaard in xp gevonden en vereisen geen installatiesoftware. Als je die wel hebt geinstalleerd moet je die kunnen verwijderen via configuratiescherm->software. Heb je daarnaast de benodigde software van samsung gedownload en geinstalleerd (Samsung PC Studio PIMS)?
 
Geplaatst door hackerfrans
Alle bluetooth instelingen, dus ook gepairde devices kun je vinden in configuratiescherm->bluetooth-apparaten. Als het goed is staat daar onder apparaten je telefoon genoemd. Zo niet, dan kun je daar het apparaat toevoegen. De meeste bluetooth adapters worden standaard in xp gevonden en vereisen geen installatiesoftware. Als je die wel hebt geinstalleerd moet je die kunnen verwijderen via configuratiescherm->software. Heb je daarnaast de benodigde software van samsung gedownload en geinstalleerd (Samsung PC Studio PIMS)?

Ik ben er nu eindelijk uit.

Bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan