dvd speler ziet bijgezette mp3 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

krugar

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
Berichten
1.086
hoi,

Ik heb een multisessie mp3-dvd gemaakt.
Nou heb ik er weer cd's bijgezet op de dvd gaat overiges goed. Maar als ik de dvd in mijn dvd-speler duw ziet die de bijgezette cd's niet.
Is er een mogelijkheid dat de dvd-speler deze cd's nog kan zien die ik op de dvd heb gezet of kan dat gewoon niet.

Groeten,
 
De dvd-speler van je pc? Of die van je TV? Of beiden?

James :)
 
Het kan zijn dat je dvdspeler niet helemaal met een dvd met meerdere tracks kan omgaan. Dan kan je erbij zetten wat je wil, maar de dvd leest uitsluitend de eerste track in, de rest snapt ie niet.
 
Geplaatst door Sarvo
Het kan zijn dat je dvdspeler niet helemaal met een dvd met meerdere tracks kan omgaan. Dan kan je erbij zetten wat je wil, maar de dvd leest uitsluitend de eerste track in, de rest snapt ie niet.

denk dat ik hier dan mee te maken heb :(
 
De meeste dvd-spelers hebben last van veel mp3's en er is weinig dat je eraan kan doen. Het probleem is wel bekend.

James:)
 
Niks aan te doen, dat wordt dan maar gewoon een nieuw dvd-tje met dan alles in een keer erop :)
 
Of een DVD-RW als dat binnen de mogelijkheden van je brander ligt.

James:)
 
Wat helemaal fantastisch werkt is het programma audio dvdcreator. Het is geen freeware, maar rekent al je tracks om naar 5.1 en je kan een paar honderd nummers op een dvd'tje kwijt. Ze zijn in alle spelers te lezen, er komt netjes een menu met alle songs op een rij. (zelf getest)
Alleen kan de conversie enige tijd in beslag nemen (uurtje of 9 :D)

http://www.audio-dvd-creator.com/index.htm
 
Als je hier bij branden kijkt, zie je dat ik het ook vermeld, maar nu doe ik dat niet aangezien het een monikenwerk is, en shareware...

James:)
 
Geplaatst door Sarvo
Wat helemaal fantastisch werkt is het programma audio dvdcreator. Het is geen freeware, maar rekent al je tracks om naar 5.1 en je kan een paar honderd nummers op een dvd'tje kwijt. Ze zijn in alle spelers te lezen, er komt netjes een menu met alle songs op een rij. (zelf getest)
Alleen kan de conversie enige tijd in beslag nemen (uurtje of 9 :D)

http://www.audio-dvd-creator.com/index.htm

Hier zal ik eens mee aan de slag gaan, ut is zeer interresant :D
 
Geplaatst door Sarvo
Wat helemaal fantastisch werkt is het programma audio dvdcreator. Het is geen freeware, maar rekent al je tracks om naar 5.1 en je kan een paar honderd nummers op een dvd'tje kwijt. Ze zijn in alle spelers te lezen, er komt netjes een menu met alle songs op een rij. (zelf getest)
Alleen kan de conversie enige tijd in beslag nemen (uurtje of 9 :D)

http://www.audio-dvd-creator.com/index.htm

Nog een vraag. Kan ik ook zo'n menu maken voor op een gewone cd? Tracks naar 5.1 hoeft niet en kan dan waarschijnlijk toch niet.
 
Je zou het op een cd kunnen proberen, dan wordt het een soort van mini-dvd. Ik weet niet of dat kan, heb ik nog nooit geprobeerd.
 
Audio DVD creator.... ik veronderstel niet dat deze een image kan schrijven dat je op een cd kan branden...

James :)
 
Er is wel een truc om een dvd op bijvoorbeeld 3 cd's te zetten, dat is dan een mini-dvd. Maar hoe het precies werkt mag Joost weten.
 
Goh, wordt Joost niet een beetje moe van jouw gebel? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan