XP-Mijn Afbeeldingen-Pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chris en Jules

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2005
Berichten
16
Sinds enige tijd heb in Mijn Afbeeldingen niet meer de pictogrammen van het fotoprogramma bv GIMP,Photoshop,Windows enz. maar altijd hetzelfde neutrale pictogram van XP .
Deze geven wel altijd de juiste extentie aan verder gaat alles normaal.
Ter info , ik heb al het programma Advanced Windows Care gebruikt en restore uitgevoerd, maar zonder resultaat.
De mapopties heb ik ook al nagezien.
Kan er mij iemend helpen om de originele pictogrammen terug te plaatsen in plaats van de niets zeggende neutrale van XP
Beste dank van een groentje!
 
Rechtklik op zo'n pictigram en kies voor openen met, kies een progamma en zet een vinkje bij dit type bestand altijd openen met dit programma.
 
Je wilt de juiste pictogrammen terug? Zijn het mappen die je wilt veranderen? Probeer eens rechterkant van de muis,eigenschappen ,tabblad aanpassen. Kies ander pictogram en via bladeren kun je het juiste pictogram weer bij het juiste programma krijgen.

Erik
 
Het lukt me niet,beste dank aan jullie beide.Met de pictogrammen van de mappen zijn er geen problemen,maar wel met de pictogrammen van de fotos die er in zitten.Het is nu altijd hetzelfde neutrale van XP.Ik ben nog altijd aan het zoeken en heb gezien dat het met IrfanView wel lukt, de fotos hebben het zwarte pictogrammetje van IrfanView. Het is precies of het pictogram van extentie jpeg weg is.

groetjes !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan