.oma naar .mp3???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Testrijder

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
99
Ik bezit sinds kort een sony NW-HD5 mp3 speler. Nu heb ik met sonicstage al mijn cds geript. Ik heb dit helaas in atrac formaat gedaan waardoor het allemaal *.oma bestanden zijn geworden. Echter blijkt winamp deze niet af te kunnen spelen. Mijn vraag luidt dan ook: Is er een manier om er alsnog mp3 bestanden van te maken? Bedankt
 
Ik heb het al geprobeerd met de laatste versie HiMDrendere 0.53...... Helaas werkt het niet:cool:
 
Geplaatst door Testrijder
Ik heb het al geprobeerd met de laatste versie HiMDrendere 0.53...... Helaas werkt het niet:cool:
Is dat hetzelfde als de link die ik geef?
 
Juist versie 0.50 doet et wel! Alleen moet het voor zover ik kan zien bestand voor bestand, best veel werk met 1200 bestanden.......
 
Bestaat er geen Atrac codec voor winamp? Ik ben aan het zoeken voor je, allen het schiet nog niet op.
 
Ik moest na installatie opnieuw opstarten. Ik kreeg toen het engste blauwe scherm ooit waarna ik wederom moest herstarten(dit keer dmv powerknop). Daarna dit foutenrapport:

Oplossing gevonden: neem contact op met PACE Anti-Piracy, Inc. om de update aan te schaffen.

Beschrijving van het probleem

Bedankt voor het verzenden van een foutenrapport. De fout is waarschijnlijk veroorzaakt door Interlok Pro for Windows.

Oplossing

Interlok Pro for Windows is gemaakt door PACE Anti-Piracy, Inc.. PACE Anti-Piracy, Inc. heeft aan Microsoft gemeld dat een oplossing voor het probleem beschikbaar is. PACE Anti-Piracy, Inc. raadt u aan de volgende stappen uit te voeren als u meer wilt weten over de oplossing:


Ga naar de website van PACE Anti-Piracy, Inc.: http://www.paceap.com/dldrvr.html.
Zoek Interlok drivers Installer en installeer de module.


Extra informatie


Microsoft heeft Interlok Pro for Windows niet gemaakt en biedt hiervoor ook geen technische ondersteuning.
Neem contact op met PACE Anti-Piracy, Inc. als u problemen hebt met het installeren van de oplossing of als het probleem blijft bestaan, en meld het probleem.




Zal ik em eraf gooien of alsnog kijken of die het doet?
 
Ik denk dat je het er beter af kan gooien onderaan de link die ik gaf staat "I install this plug-in and without uses them, PACE (that comes with this plugin)crashes my windows xp sp2. Don´t install it!!."
 
Het haat niet werken. Sony naait de boel weer. Als ze het er nou bij hadden gezet had ik mijn cds direct in mp3 formaat geript.... Atrac leek goed maar het schijnt sowieso niet beter te zijn en volgens mij neemt het ook niet minder ruimte in dan mp3..........
Het komt er dus op neer dat ik al mijn cd opnieuw zal moeten rippen hetgeen mij een dag uit mijn leven kost.....

In ieder geval bedankt voor alle moeite!!
 
Ja dat is jammer. Als ik nog wat tegen kom zal ik het laten weten.
 
Dankje, maar ik zie dit niet als een oplossing, ik heb ontdekt dat windows mediaspeler ze wel kan afspelen, dus gebruik ik dat maar. Hiermede is mijn probleem, zij het op alternatieve wijze, alsnog verholpen. Iedereen bedankt voor de bestede moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan