mp3 muziek zoek.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra_

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2003
Berichten
218
Zojuist wilde ik gedownloade 'Kerst CD's afspelen en vond ipv. muziek het volgend[Picasa]
name=Peter Paul en Mary
description=
date=38272.605671
category=My Albumse ...maar alle muziek weg...vreemd..
 
denk dat je,peter paul & mary de schuld moet geven.
 
Weet je zeker dat het een MP3 bestand was en geen MP4 of nog exotischer?
 
Geplaatst door A.J.
Weet je zeker dat het een MP3 bestand was en geen MP4 of nog exotischer?

weet zeker dat het mp3 waren,zo'n 10 CD's weg en zo raar alleen kerstmuziek andere CD's niet,heel vreemd.denk niet dat hier een oplossing voor te vinden is.
 
Wonderlijk verhaal, maar past goed bij Kerst. ;)
 
Geplaatst door A.J.
Wonderlijk verhaal, maar past goed bij Kerst. ;)

Dat doet het zeker...een wonder,maar het is toch echt zo,had voor elke CD een mapje,maar mp3 waren verdwenen en
dit stond er in :


[Picasa]
name=Tony Bennett - Snowfall
description=
date=38280.498588
category=Other Stuff
 
En hoeveel Kb of Mb zit er dan in zo'n mapje?
 
Geplaatst door A.J.
En hoeveel Kb of Mb zit er dan in zo'n mapje?

Grootte 98 bytes Grootte op schijf 4 kb...ik snap er echt niks van ...verleden jaar zat in elk mapje kerstmuziek
 
Zoiets verdwijnt nooit uit zichzelf natuurlijk.
 
Weet je zeker dat die muziek daadwerkelijk gedownload is geweest en dat je niet alleen een soort bestandsindex hebt binnengehaald ofzo? Met andere woorden: heb je die muziek al 's eerder afgespeeld met je pc? Want ik ben het met A.J. eens: zoiets verdwijnt niet zomaar.
Doe anders eens een zoekactie op je harde schijf met als zoekargument: *.mp*. Misschien dat ze verplaatst zijn? (Kindertjes in huis...?)
 
Laatst bewerkt:
Elvis Presley is the king of rock&roll,cocaine,drank en frikandellen. dus jah hij is de schuldige eigenlijk van alle ellende voor al de frikandellen. Maar dit dwaalt te ver van het feit af
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan