Windows Media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijn1983

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2003
Berichten
33
Hallo,

Nadat ik wat dingen heb zitten veranderen kan ik geen online stream meer kijken via internet, als ik bv naar trosradar.nl ga blijft de button op stopped staan en als ik afspelen in standaar speler doe krijg ik deze foutmelding:Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen.

Dit krijg ik met alles momenteel, ook via uitzendinggemist, online streams in realplayer werken wel, weet iemand wat het probleem is ?

Alvast bedankt voor de moeite om mij te helpen.

Groeten
 
je hebt "wat dingen zitten veranderen", zeg je.
Weet je nog wat?
Want dan ben je snel klaar.
Anders misschien een systeemherstel naar de datum dat het nog wel werkte?
 
ja type bestanden wat welke speler opent, zoals mp3 enz nix bijzonders en heb herstel gedaan maar zelfde prob nog
 
Tja, ik moet afgaan op wat je zegt, en dat is :
"Nadat ik wat dingen heb zitten veranderen kan ik geen online stream meer kijken via internet,............"
Het zou ook kunnen dat de sites waaraan jij refereert even onderhoud hebben of iets dergelijks.
 
ik heb het momenteel overal, jensen tv enz 3 sites geprobeerd en real player streams werken wel, misschien een codec of iets ?
 
hmm de popup player in windows media player werkt niet maar een stream in ultra player werkt wel, heel vreemd, het ligt dus aan de player zelf
 
ultra player is software maar heb het inmiddels weer verwijderd, wil het gewoon in media player aan het werken krijg maar lukt dus helemaal niet:(
 
En je hebt K-Lite geinstalleerd?
Wat je dan nog kunt proberen is WMP en K-Lite te verwijderen, reboot, en dan eerst WMP 10 downloaden en installeren, uitptoberen en dan eventueel K-lite opnieuw installeren.
 
Heb je een firewall? Het kan zijn dat je firewall plotseling wmp van het internet blockt... die dingen doen wel eens meer raar. Controleer even de instellingen van je firewal, indien aanwezig op je pc.

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan