Sonicstage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Testrijder

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
99
Hoi,

Ik heb sinds kort een mp3 speler van Sony, de NW-HD5, een geweldig apparaat! De software die je nodig hebt om het apparaat te gebruiken is echter ronduit WAARDELOOS. Ongelooflijk hoe een goed merk als Sony een goed product volledig kan bederven met een stukje onsoftware. Weet iemand of er toevallig een alternatief programma bestaat voor Sonicstage? Ik kan bijvoorbeeld niet al mijn muziek in 1 keer overtzetten. Ik denk niet dat dit aan mijn pc kan liggen(amd 64 3500+ 1024mb).....Het programma loopt dan gewoon vast.
 
Nee, maar als je goed leest stellen zij dat het probleem vrijwel nooit is terug te voeren op de software van Sonic Stage(kan het me eerlijk gezegd ook haast niet voorstellen), maar een probleem op de PC zelf.
Dus conflicten met andere software, een hardware probleem of corrupte files.
Vandaar dat ik die link even gaf.
 
Dit lijkt mij sterk, ik kan namelijk wel bestanden transferren, maar tot een bepaalde hoeveelheid. Ik doe het nu per letter uit het alfabet, anders loopt het programma per direct vast. Een echt groot nadeel is dat het schrijven naar de HD hoofdletter gevoelig is. Als in de id3 tag van nummers binnen 1 album verschil hebben in hoofdletters komen ze apart te staan. Verder is het programma verre van gebruikersvriendelijk. Bovendien heb ik al mijn cds in atrac geript waardoor je ze uitsluitend kan afspelen in Sonicstage. Codecs voor winamp werken niet. Een grote misser van Sony.
 
Bestanden overzetten is natuurlijk afhankelijk van het type overdracht en de bijbehorende snelheid.

Is iTunes compatibel misschien?
 
Type en snelheid spelen hierbij geen rol, sonicstage kan al mijn goede muziek tegelijk gewoon niet aan:p
Itunes is niet compatibel (Sony is niet gek).
 
Je weet het blijkbaar beter.
Je bent ook een van de weinige met dit probleem, kan er voor de rest weinig tot niets over vinden.
Dus ik weet eigenlijk niet veel meer te zeggen dan sterkte. :thumb:
 
Bedankt

(alle google resultaten van sonicstage gaan over hoe slecht het programma is)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan