Itunes verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Berichten
241
:evil: :evil: :evil:

Wie weet hoe ik van die grmphgggrrrr en nog veel erger,
ITUNES SH*T afkom???

Ik baal als een stekker; als je weer eens een site hebt bezocht waar je achter de schermen wordt volgeduwd met apple SH*T zoals ITUNES.
Zal nu wel wat mensen tegen de schenen schoppen maar ik baal ervan steeds die rommel op mijn pc te moeten tegen komen. ONGEVRAAGD!!!!! Offfffff
dan wel dat je het nodig schijnt te hebben omdat anders een programma niet werkt.

Is er een programma om je te beschermen tegen dat soort apple SH*T????

alvast bedankt
 
BOOS!

Hoeft niet ,Ga je Register in en verwijder alles wat er mee te maken heeft!!!
 
Tnx

ja heb ik al gedaan

ik vraag me alleen af: stel ik word weer geconfronteerd met zulke SH*T is er een proggie wat mij beschermd net zoals bv tegen spam??


groetselsss
 
Niet dat ik weet Goed uitkijken waar je Ja Of Nee op moet Klikken!!!
 
ik denk dat je even bij je zelf moet kijken, Itunes is 1 van de betere media players, en dat is GEEN spyware. En je kan je niet 'beveiligen' tegen zo iets want het is totaal geen virus of hoe je het ook maar mag zien. Waarschijnlijk heb je een Ipod ofzo? Want ik weet niet waar het anders wordt bij geinstalleerd. En als dat wel zo is dan is er wel een keuze van: 'Ja' of 'Nee'. Dus even rustig aan.... het is gewoon een media programma en niks ernstigs dus...:( :eek: :confused: :8-0:
 
Hoi,

Nou ik heb geen last met iTunes en QuickTime hoor. Heb gewoon mijn iPod geinstaleerd en lekker muziek erop gegooid.

Het ligt echt niet aan een dan die 2 programma's!
 
Geplaatst door Rimsic
ik denk dat je even bij je zelf moet kijken, Itunes is 1 van de betere media players, en dat is GEEN spyware.

Jammer, ik vroeg volgens mij hoe ik die troep kan verwijderen en niet of het kwaliteit is.

Ja Quicktime is ook zo iets. wordt je ook opgedrongen als je een bepaalde site wilt openen waar geluid op zit.

En nee ik heb geen Ipod en zal er ook nooit 1 aanschaffen.

Lieve mensen aub. ik vraag alleen maar hoe ik verschoond kan blijven van die troep, meer niet.

Ik verzoek jullie dan ook vriendelijk je bij dit item te willen houden. Dat is het enige wat ik vraag;
Bedankt voor de goed bedoelde opinies maar als ik echt op die SH*t zat te wachten, dah ik ze dan willen verwijderen?

alvast bedankt voor het medeleven

Dutch
 
Hier staan wat voorzorgsmaatregelen. Hoop dat je daar wat aan hebt.

Je kan iTunes toch gewoon verwijderen? Configruatiescherm> Software. En even de mappen die daar bij horen verwijderen.
 
Hi W de P

Ik heb dat ook gedaan. Tot mijn stomme verbazing stond het er de volgende dag weer op.

Bovendien bleven er een paar files achter die ik niet kon deleten 1 ervan was een itunes.hlp.

Nog gekke was dat ik in het windows taakbeheerscherm die itunes gewoon terugvond. Me mond viel open.

Hmmmm Tnx goeie link daar zal ik vast en zeker wat op kunnen vinden

bedankt voor je tips

groetselsss
Dutch
 
Och A.J toch

Je bent wel erg boos, maar hebt de oorzaak toch echt een beetje aan jezelf te danken.

Dat is nou het leuke. Ik kom gewoon voor advies om dat spul te verwijderen meer niet.
En Boos??
Nee joh tis idd medelijden. meer niet en zoals jezelf al zegt ""nicht argern nur wundern"" Ik doe niets anders.

Laten we het er maar op houden dat het mijn schuld is.
Hoppa iedereen blij.

Bedankt voor je goede adviezen.
:thumb: :thumb:

ter informatie: heb er hitmanpro, spyhunter en noadware overheen gehaald.

groetselsss
Dutch
 
't Is geen Spyware, dus zal als zodanig ook niet herkent worden.
Die 2 programma's die ik je gaf zijn echt de grote "opruimers".
Halen echt alles weg.
 
Geplaatst door A.J.
't Is geen Spyware, dus zal als zodanig ook niet herkent worden.
Die 2 programma's die ik je gaf zijn echt de grote "opruimers".
Halen echt alles weg.

Dat is Correct.:thumb:

MAAR!! Ik baal ook daar van ,als je last daar van hebt kun je nog zulke goede cleaners gebruiken , zul je toch je Register nog in moeten!!!
Het is nog erger dan WMP10.
 
Dat doet Regcleaner dus voor je.
En Ccleaner ook, trouwens.
 
grrrrrrrrrrr alle itune sh*t weg dmv van de opgenoemde proggies en wat denk je
:evil: :evil: :evil: :evil: nog geen 24 uur later staat het hele programma er weer op.
ff voor de geinporums onder u: NEE HEB NIETS AANGEKLIKT MET JA DAN WEL NEE

En ja het is mijn schuld. Zo dan hebben we dat ook weer gehad.

Nu weer serieus. Wie kan me nog meer aan goede ideeen helpen om die rommel weg te houden van mijn PC??

groetselsss
Dutch
 
Kan me voorstellen!!!
Kijk eens naar mijn antwoorden!

Zoek in het Register naar Hkey_***** / Software.... haal daar alles weg van Quikteme en Itunes is.
Kijk wat er bij Opstrarten staat.
In Windows/Common
In Document en Setings.

Draai als je denkt dat je alles er uit hebt die Regcleaners ook nog eens.

Weet wat het is dus

Succes:thumb:
 
Ha Bandit

Heb dat dus alles gedaan
de hele lijn gevolgt zoals je zei

vandaar dat ik dit dus niet begrijp

van voren tot achter gecleaned registers en met ccleaner afgewerkt en het was echt weg vandaar dat ik het dus ook niet begrijp


groetselsss
Dutch
 
Ja ????er mot echt erges nog wat zitte:eek:

Maar waar???

Misschien GEK idee ,maar een nieuwe install???
nie veel zin in zeker??


Had ik ook nie:eek:
 
nwe instal van wat??

Neeeeee hee doe me dat niet aan XP bedoel je???

:confused: :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan