Internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Berichten
182
Als ik internet explorer opstart dan komt IE over het gehele scherm. Dus ook mijn werkbalk is dan verdwenen.. Dit is nogal lastig. Wie wat wat ik moet veranderen aan mijn instellingen om dit probleem op te lossen ??

Bvd...

Patrick
 
Nee dat is het ook niet.. Ik zie alleen dat mijn werkbalk veranderd.. Alles in de werkbalk komt dan achter elkaar te staan... :(
 
Kan je een screenshot maken en hier posten?
 
Dat zou ik wel willen maar ik weet niet hoe ik precies zo´n screenshot hier moet zetten.. Ik weet dat je print screen moet drukken maar dan weet ik het nie.. Maar nogmaals, als ik mijn scherm wil maximaliseren dan komt IE over het hele scherm. Voorheen was dit dan dat ie niet over mijn taakbalk heen ging.
 
Is het zoals op de foto?
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    98 KB · Weergaven: 65
Nee.. bovenin IE is alles hetzelfde.. De werkbalken staan er gewoon. Statusbalk is er ook.. Codering is West europees. Ik had al even in Beeld gezien of ik daar wat kon veranderen...

Misschien begrijpen we elkaar verkeerd :confused:

Als ik IE dus ervoor heb is het niet meer mogelijk om in het start menu (taakbalk) te komen. Wat ik dan moet doen is mijn IE beeld te verkleinen.
 
Je kunt voor nood ook op de windowstoets drukken.
Ik heb het ook eens gehad. Knap lastig maar ging vanzelf over.
Start eens opnieuw op.
 
Geplaatst door thaGenius32
Dat zou ik wel willen maar ik weet niet hoe ik precies zo´n screenshot hier moet zetten.. Ik weet dat je print screen moet drukken maar dan weet ik het nie.. Maar nogmaals, als ik mijn scherm wil maximaliseren dan komt IE over het hele scherm. Voorheen was dit dan dat ie niet over mijn taakbalk heen ging.

Je drukt op Printscreen inderdaad. Even naar paint en daar op Ctrl+V drukken. Als het goed is krijg je het schermpje nu te zien. Je kiest Bestand> Opslaan als. je geeft het een naam en bij Bestandstype kies je voor JPEG. En klik op Opslaan.

Ga naar http://imageshack.us/ . Klik op bladeren. Selecteer jou opgeslagen bestand in de map waar je em hebt opgeslagen en druk daarna op hostit. En kopieer de tekst die bij 'Thumbnail for forums' staat. En plak die tekst vervolgens hier.

Ik hoop dat het lukt.
 
sorry voor de late reactie... De computer waar het over ging was een computer op mijn werk. inmiddels ben ik al een paar dagen vrij dus als ik weer moet werken hoop ik dat het inmiddels goed is anders post ik nog wel een keer.. In ieder geval bedankt voor zover... :thumb:
 
Ik heb het probleem opgelost... Het lag aan de instelling in configuratiescherm waar ik een vinkje moest zetten bij taakbalk altijd op voorgrond... Probleem opgelost.. Iemand had dus deze instellingen veranderd..
 
Ik vond het zo voor de hand liggend dat ik het niet genoemd heb. Dacht dat het iets anders was.
Je hebt het over configuratie scherm maar het kan ook simpelweg met rechtsklik taakbalk/eigenschappen.
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan