film vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
Hallo,
ik weet niet of ik deze vraag mag stellen maar ik waag het er maar op

ik heb sinds vandaag een dvd brander en wil eens een film downloaden en branden.
nu is de vraag hoe groot de kans is dat er nederlandse ondertiteling bij zit.
want als ik dat er zelf onder moet plaatsen ben ik wel even bezig dus het liefst zou ik een film willen hebben waar die ondertiteling al in het menu van de film zit.

of zijn er speciale sites voor waar je films met de nederlandse ondertiteling kan downloaden. (als jullie hierop niet mogen antwoorden dan graag met ja of nee antwoorden)
 
staat meestal aan gegeven in het bestand of het nl sub heeft:)
 
Er zijn wel sites waar je alleen de ondertiteling kan downloaden, dus mocht je er een keertje eentje hebben zonder dan kan je hem er zelf onderzetten. Is volgens mij niet makkelijk maar het kan:cool:
En idd meestal staat het erbij of er een dutch bij zit
 
Met wat voor progr. ga je films download.
 
meestal is het zo als de film groter is dan de 3 gb zit het hele menu erbij.
talen
ondertiteling
en extras

tot de 2 gb zijn meestal gewoon de films zelf.
de sub kan je hier vandaan halen.
http://www.nlondertitels.com/

het schijnt erg makkelijk te zijn om die eronder te zetten.
moet je effe hier kijken heb het zelf nog niet kunnen proberen (brander heb het begeven).
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=224804

:thumb:
mag ik deze info niet plaatsen.
laat de mod. hem dan maar verwijderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door mr,x
meestal is het zo als de film groter is dan de 3 gb zit het hele menu erbij.
talen
ondertiteling
en extras

tot de 2 gb zijn meestal gewoon de films zelf.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens of beter gezegd helemaal niet. Je download meestal alleen de film en vaak met een ondertiteling, of dat nederlands is, daar moet je geluk mee hebben. Menu's krijg ik er nooit bij als ik iets download, die hoef ik trouwens ook niet. Je moet gewoon kijken of er 8er de torrent dutch subtitles staat dan zit het wel goed. Dan maakt het niet uit of de film 700mb of 4,3 gb is
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door EmAaErkA


Daar ben ik het niet helemaal mee eens of beter gezegd helemaal niet. Je download meestal alleen de film en vaak met een ondertiteling, of dat nederlands is, daar moet je geluk mee hebben. Menu's krijg ik er nooit bij als ik iets download, die hoef ik trouwens ook niet. Je moet gewoon kijken of er 8er de torrent dutch subtitles staat dan zit het wel goed. Dan maakt het niet uit of de film 700mb of 4,3 gb is

ik hoef ook niet de heleboel erbij.
ik wil ook allen maar de film maar.
ik heb ook eens een torrent gedownload die 4gb was en daar zat alles bij.
 
Vaak kan je een .nfo bestand bekijken (met kladblok), daar staan dan bepaalde gegevens van de film in :)

Anders gewoon downloaden en voor je de film brandt, even op je pc bekijken :thumb: ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan