Geen geluid en steeds foutmeldingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iK1987

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
Berichten
70
Ik weet meer niet precies waar het begon

Maar ik wilde dus wat software van mijn computer uninstallen en ik had het programma C Media (precieze naam weet ik niet meer) verwijderd, sinds dien doet mijn geluid het niet meer :( Wel geeft mn computer een soort van tikgeluiden als er een (fout)melding komt. deze tikjes zijn afkomstig vanuitmijn systeemkast en niet van mijn luidspeakers

Ook lopen vaak dingen vast en krijg ik foutmeldingen, als ik het scan met housecall antivirus kan hij het niet scannen :confused: \

Wat ook zo raar was, was dat mijn computer dernet vastliep en als ik mijn muis bewoog (wat heel erg schokkerig op het beeld te zien was) weer van die tikjes hoorde.

is dit een virus ofzo??

alvast bedankt voor jullie hulp

:thumb: :thumb:
 
Begin maar eens in apparaatbeheer te kijken welk apparaat niet goed meer werkt.

Ik denk dat je ook drivers voor je Cmedia nodig hebt, maar dat zie je vanzelf in apparaatbeheer.
 
rechtsklikken op icoon deze computer, dan eigenschappen nemen, tablad hardware en dan daarin apparaatbeheer.
 
jullie zijn geweldig tis al opgelost :thumb: :thumb: :thumb:
 
ja ok, maar nu word ik nieuwsgierig : WAT was de oorzaak........ ?
 
ge hebt de driver verwijderd van je geluidskaart.
Cmedia is een driver en geen software voor mediaprogramma
 
Leenders Jan:
die laatste snap ik niet helemaal ?

Elk stukje machine-instructie is in wezen toch software, dus ook een driver zou dan toch software zijn ?
 
ik keek dus bij apparaat beheer en toen zater er bij 2 dingen een uitroepteken dus ik heb er op geklikt en uiteindelijk is het opnieuw geistaleerd en toen deed ie het weer

ik zou niet precies weten wat er is geinstaleerd maar hij doet het iniedergeval weer :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan