Mediaplayer "Minimode"

Status
Niet open voor verdere reacties.

daywalker

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2005
Berichten
9
Hoi allemaal,

Heb al enige tijd volgend probleem :

Windows Media Player 10 heeft een "minimode" zodat je onderaan de taakbalk een klein schermpje ziet.

Dat schermpje is bij mij weg, foetsie, niet meer te vinden !
Ik kan dus enkel WMP10 minimaliseren zoals elk ander programma.
Als je dan op de taakbalk volgende rechtsklik bewerking doet :
Taakbalk>werkbalken>...
Dan moet je normaal wat opties zien die je kunt aanvinken, met daarbij "media player". Dat is ook verdwenen.

Het strafste is dan nog dit : als je dan met de pointer via werkbalken naar die opties gaat (bureaublad, snel starten...) dan verschijnt er plots "Quick Launch), en telkens je de pointer even weghaalt en terug op dat vlak gaat staan komt er één keer Quick Launch bij !!!!
Dus na 10 keer staat daar ook 10 keer Quicklaunch !

Miniplayer%20probleem%20!.bmp


Heb al van alles geprobeerd, WMP10 terugdraaien (wat trouwens niet gaat!), opnieuw installeren, enz...

Volgens mij heeft een of ander antispyware programma (adaware, spybot...) een bestandje teveel gewist.

Ik zou wel graag die miniplayer terughebben, iemand die me een tip kan geven ?

Wouter
 
Je bent niet alleen de miniplayer kwijt.
Adres en Taalbalk zie ik ook niet :eek:
Hoe kom je trouwens aan snel starten en quick launch
door elkaar heen. Dat zijn twee talen?

Ik heb zitten surfen maar heb geen antwoorden gevonden. Wel dezelfde vragen.
Had je ook de mogelijkheid tot herstellen van de Mediaplayer in plaats van uninstall en install?
 
Geplaatst door Elisa
Men stuurt die topicstarter hier naar toe :D :D :D
Wij sturen Spyware klanten toch naar hun toe.:cool:

Daywalker,
Welkom op Helpmij.:)
 
Ach het is daywalker :D

Daywalker als het geen spyware is moet je het in je register zoeken. Heb je onlangs handmatig wat zitten verwijderen in het register of heb je een regcleaner gebruikt?

Heb je een programma in huis dat de snelkoppelingen in register en op je systeem kan controleren? Zoiets als WinDoctor van Symantec?

Hoe lang is het geleden dat dit probleem ontstond?
Is er misschien nog een mogelijkheid om je hieruit te redden met systeemherstel?
 
Ach, ik had de laatste tijd veel problemen (met de PC welteverstaan ! :D )

Eerst popups en spyware, netjes geholpen via een Hijack en een aantal "fixen"
Waarschijnlijk heb ik ergens iets teveel gewist, maar in het register zelf heb ik niet echt beziggeweest.
Ik zou trouwens niet weten hoe je dat moet doen...
Mediaplayer repareren heb ik nog niet gedaan, maar ik kan me ook niet herinneren dat de PC dat ooit gevraagd heeft...

Ik heb regcleaner en CCcleaner gebruikt.

Systeemherstel heb ik ook al geprobeerd, eerst lukte het niet (de pc vond geen wijzigingen), naderhand toch wel maar het gaf geen resultaat.
 
Het enige dat ik hierop kan bedenken is een progr zoals WinDocter dat je pc controleert op verkeerde snelkoppelingen. Die geeft tenminste de mogelijkheid om te repareren of repareert voor je.
Ik denk dat er een aantal verwijzingen uit je register niet meer kloppen.

Het is dus zoiets als hierboven te pakken zien te krijgen of windows repair doen.
Dan ga je de setup in en als je er eenmaal in zit kies je voor repair.
Zie bijlage.

Ook heb ik nog deze voor je:
En de volgende kun je ook nog proberen:

Windows-systeem installeren met behoud huidige instellingen

Het wil wel eens gebeuren dat na een installatie van programma's dat er ineens bestanden ontbreken of beschadigd zijn of dat het register niet meer goed werkt.
Dan wil je het Windows-systeem opnieuw installeren met het gevolg dat je alles weer opnieuw moet installeren en instellen. Er is echter een manier om het systeem te herstellen zonder alles opnieuw te moeten installeren.

Leg de CD van Windows in de CD-rom speler, ga vervolgens naar Start/Uitvoeren en type daar het commando H:\i386\winnt32.exe (H staat voor je dvd-lezer of cd-lezer, kan dus anders zijn)

De set-up-routine zal starten en alle belangrijke bestanden zullen worden gerepareerd.
Misschien gaat Windows piepen dat jouw bestanden nieuwer zijn. Dan houdt het op.


Het is allemaal rigoureus maar in wezen heb je een registerfreak nodig.
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik dus een probleem...

De laatste keer dat ik m'n PC naar de winkel heb gedaan hebben ze er XP opgezet, alleen was die nietgeldig (wat kende ik toen van PC's af...)
Als gevolg kwam ik na enkele maanden tot de ontdekking dat ik geen updates kon doen (wist ik veel), geen CD van XP heb en dat de "winkel" ondertussen ook niet meer bestaat.
Na wat opzoekwerk bleek de beste man van die "winkel" meer illegaal dan legaal te doen...

Waarvan ik nu dus de vruchten pluk...:mad:
 
Maar goed. Je hebt Mediaplayer 10 dus je hebt wel updates en het servicepack er op.
Heb je totaal geen cd van Windows?
 
NEe hoor, geen enkele CD.

aangepaste uitleg :"Mijn PC is aangepast om toch mee te kunnen..."
 
Laatst bewerkt:
In weze ben ik niet illegaal bezig hoor, alleen heb ik rechtgezet waar ik bij een ander mee "in de zak" ben gezet.

Maar dat "herstellen" enzo met een Windows CD zie ik niet echt zitten. Dan gaat ie weer kraaien over die key waarschijnlijk en maak ik de problemen misschien erger.
ik dat dat XP niet kon verwijderd/opnieuw geinstalleerd worden zonder de volledige PC opnieuw te installeren ?
En dat zie ik natuurlijk minder zitten...
 
Nou ja, herstellen met de cd van iemand is toch een optie? Je voert tenslotte je eigen key in.
Bovendien hoef je niet te activeren e.d.
Je herstelt alleen maar.

Ben je wel van een paar vreemde grapjes af.

PS ik heb altijd moeite met het begrip 'warez'. :)
 
WMP en minimode.

Geplaatst door daywalker
Maar dat "herstellen" enzo met een Windows CD zie ik niet echt zitten. Dan gaat ie weer kraaien over die key waarschijnlijk en maak ik de problemen misschien erger.
daywalker, is je probleem nu opgelost? (Ik ben nog steeds benieuwd.):cool:
 
Laatst bewerkt:
daywalker, is je probleem nu opgelost? (Ik ben nog steeds benieuwd.)
Nog steeds ????
Je komt niet eens in deze thread voor ahum ;)
 
Pfff, ben nog steeds op zoek naar een XP cd...
Buurman heeft er een maar niet echt binnen handbereik.
We komen er wel hoor...
Ik laat hier alleszins wel weten hoe het afloopt.
 
:D :D :D , nou Daywalker, zoveel mensen en nog de de mediaplayer niet. Je bent een beroemdheid aan het worden!!!!
Je bent ook een aanhouder die niet snel aan een format denkt..........ahum in jouw geval natuurlijk ook wat lastig :D
Het wordt hoog tijd dat je eens in gedachten neemt wat ik je eerder heb ingefluisterd ;)
Het wordt tijd dat je eens een netjes geinstalleerde Windows zonder, zoals je het zelf noemde, gekraai op je pc zet. :p

PS 't Blijft mooi die pc van je Crash.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Het wordt tijd dat je eens een netjes geinstalleerde Windows zonder, zoals je het zelf noemde, gekraai op je pc zet.
Ja, over dit detail was ik wel verrast, moet ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan