Verschrikkelijke Problemo!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
250
Er is iets verschrikkelijks gebeurd. K heb een opdracht gemaakt die k morgen moet inleveren. Wat er nu precies gebeurd is is dat die bestand een ODT bestand is geworden. Hoe krijk k weer een normaal microsoft office document????


Die odt bestand bevat allemaal rara tekens???

Heel raar. Het komt vast door mijn Memory stick k heb die namelijk zomaar der uit getrokken (heel dom van mij)


Hulp graag iemand???:8-0:
 
Kan je niet bij "extra" >> "mapopties" bij het tabblad "weergave" het vinkje bij "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" afvinken en die odt hernoemen naar doc?

Kan je het als bijlage doen?

James :)
 
Alsik dat als bijlage wil doen krijg ik dit

Het bestand wat je wilt versturen heeft een ongeldige extensie, de volgende extensies kun je gebruiken: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf
 
stop het in een ZIP / gecomprimeerde map.

rechtsklikken in je verkenner, nieuw >> gecomprimeerde map, of bij bestand >> nieuw >> gecomprimeerde map.
Daar je bestand ingooien en die map als bijlage zetten aub :)

James :)
 
Huhhh??? beetje duidelijker aub. Wat bedoel je precies met verkenner en Zip bestand???

alvast bedankt
 
jaaaah dat heb ik op mijn stage open office vandaar en thuis heb ik gewoon office
 
Oh okay...en je hebt het op je stage gemaakt neem ik aan??
Dan heb je thuis Open Office nodig om het te openen.
 
jaaa dus k moet nu openoffice gaan downloaden.

Maar is er geen andere mogelijkheid?????
 
Absoluut niet, kheb juist hetzelfde probleem gehad.

Ik heb het er nog wel op staan dus als je wil zet ik het voor je om. Anders wordt het de installatiebestanden van openoffice downloaden en tijdens de installatie enkel de tekstverwerker installeren en het bestand openen.

James :)
 
James kan k het dan via je mail opsturen als je dat nie erg vindt gaat veel snelller???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan