kan o.a. pps niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Berichten
240
Hallo,

Kan iemand mij helpen ?? Sinds een paar dagen kan ik ineens niet meer pps of windows mediaplayer openen vanuit mn email. Krijg de melding:

Er is voor deze bewerking geen prog aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het confuguratiescherm.

maar ik het geen idee hoe ik dat moet doen??

Iemand weet het vast wel;)
 
Ga naar een willekeurige map.
Klik op Extra->mapopties->bestandstypen. Zoek nu naar de extentie's die niet meer werken en koppel er een programma aan (via wijzigen).
 
kan je hem beter niet een beetje terug zetten met systeemherstel.
Als je al die bestandnamen moet gaan opzoeken
 
help

exenties invullen, wat is dat, waar haal ik dat vandaan, hoe ???????:eek: :( :eek:

Stukje terug zetten, dan ben ik weer mn drivers kwijt die ik er pas op heb zitten. Moet ik die ook weer doen, net als meerdere dingen ??

nog meer opties ??
 
exenties invullen betekent dat je gewoon gaat zeggen die extentie bv pps moet hij opstarten met powerpoint.
 
Gewoon doen wat Rve123 zei.
Start de verkenner/klik op extra/klik op mapopties/klik op bestandstypen.
Scroll naar pps
Kies voor wijzigen
Zoek in het daaropvolgende blad het programma op waarmee jij pps KUNT openen.

Wat mediaplayer betreft. Je hebt mp3, wav, cda en nog veel meer.
Welke kun je niet meer openen? Begin daar maar mee.
Deze moet je dus ook opzoeken/wijzigen/naar Windows Mediaplayer scrollen en deze aanwijzen.
In het vervolg wordt alles dan weer door de WMP geopend.
 
Laatst bewerkt:
te lastig

Hoi,

Nou ik heb het geprobeert, maar ik zag daar zoveel windows media's staan, dat ik er gek van werd:8-0: Heb dus maar mn pc met herstel bewerkt.:rolleyes: en wat gebeurde er, totale vastloper, kon helemaal nix meer. Mn pc bleef maar ping doen, opnieuw opgestart, weer alleen maar een ping geluid. :8-0: :confused: :eek:

Toen maar helemaal naar fabrieks instellingen, alles weer erop, en hij doet het weer :thumb:

bedankt voor jullie bijdrage
 
Ik vind het zelf meestal teveel werk als heel mijn extensies overhoop zijn gesmeten sommige virusjes doen dat eens voor de grap ik grijp meestal gewoon terug naar systeemherstel.
 
Nou, wel erg rigoureus hoor.
Je krijgt over het algemeen met de mediaplayer alleen cda, mp3 en wav. Kom je dan ooit nog eens een extensie tegen die niet geopend kan worden dan doe je het alsnog.
3 wijzigingen onder mapopties? :confused: en daarvoor systeemherstel of nog erger terug naar fabrieksinstellingen?
Hoe zit het dan met alle geinstalleerde programma's?
Met systeemherstel ben je die zeker kwijt.
Terug naar fabrieksinstellingen............??? Wat draait er dan nog aan programma's? Ben ik best wel benieuwd naar.
 
programma's

Hallo Elisa,

Ik heb deze pc net 2 weken, en ik moet nog zoveel ontdekken !! en wat ik kwijt ben, is adaware en spybot enzo, maar dat staat erzo weer op. Tevens kon ik aangeven met systeemherstel, of ik mn eigen bestanden enzo wilde laten staan. Dus das niet zo moeilijk toch :D

Wel moet ik dan mn modem en de software opnieuw installeren, ben ik toch weer wat tijd aan kwijt, ik ben niet zo'n pc techneut. dus doe ik wel is wat fout:eek:

Maar ik heb een HP pavillion de M 7280.nl met media center en oooooooooooooooooo zoveel, dit gaat eigelijk mijn pet te boven, maar tis allemaal wel mooi spul, en mn oude pctje is hier niets bij vergeleken.

mocht je nog meer willen weten, mail je maar hoor :thumb:
 
Wel moet ik dan mn modem en de software opnieuw installeren, ben ik toch weer wat tijd aan kwijt, ik ben niet zo'n pc techneut. dus doe ik wel is wat fout
We maken allemaal vergissingen. Het is dan wel de bedoeling dat je dit goed corrigeert.
Je kunt niet na iedere misser je hele systeem meteen platgooien. :p
Heb je nu weer alles compleet met servicepack 2 en updates? Virusscanner en Firewall?

Nu je Mediaplayer er op staat zul je geen problemen hebben met mp3 e.d.
Maar.........heb je Office op die pc en daarmee ook Powerpoint?
In ieder geval heb je een programma nodig die pps kan openen.
Anders blijft Windows piepen. :)

groetjes
 
powerpoint viewer
Het is nogal dom om office te kopen om powerpoint te hebben.
De meeste mensen komen trouwens ook toe met openoffice :)
 
Het is nogal dom om office te kopen om powerpoint te hebben.
Het is een nieuwe pc.
Je hebt best kans dat Office bij het pakket zit ;)

Maar voor diegenen die Office niet hebben.........
PowerPoint view 2003
Enne lamp..........niemand is dom, hooguit onwetend ;)
 
Laatst bewerkt:
alles er op en er aan

Zoals mn titel al luid, alles erop en eraan. Zit allemaal in mn pc. t'gekke was alleen, het systeemherstel, liet heel veel staan, zoals mn favorieten, spybot, maar adaware was wel weg. Mn foto's stonden nog netjes op hun plaats, terwijl die van mn buroblad weg was.

Ik moest wel naar fabrieksinstellingen toe, want mn pc deed niets meer, behalve achter elkaar ping geven, ik heb zeker wel 5 keer opnieuw gestart, maar hij bleef pingen, (geluid dus) dus ..............

Maar goed, alles doet het weer, houden zo :p
 
Maar goed, alles doet het weer, houden zo
Ja, en geen Bluemountain er op :D
 
Geplaatst door Elisa
Het is nogal dom om office te kopen om powerpoint te hebben.
Het is een nieuwe pc.
Je hebt best kans dat Office bij het pakket zit ;)

Maar voor diegenen die Office niet hebben.........
PowerPoint view 2003
Enne lamp..........niemand is dom, hooguit onwetend ;)
Bij een nieuwe pc zit normaal nooit office standaard in, je kanhet meestal wel als optie pakken maarja.
wat er wel in zit is word en works.
 
powerpoint

Heee lampje, ik heb het gevoel dat je een beetje zit te fitten op me. Toevallig weet ik ook wel dat je op het internet powerpoint gratis kan krijgen. Ik ben geen techneut, maar ben ook niet gek :p

je noemt het dom, maar zoals jouw naam al zegt, geef jij licht dan :p :p :p
 
200 a 300 euro uitgeven voor microsoft office vind ik dom daar kan ik niets aan doen.
ik had deze off topic reactie normaal naar jouw gestuurd per email maar ja dat is voor mij niet zichtbaar.
 
lampje

je hebt mn bericht net niet goed gelezen, er staat nergens dat ik die software gekocht heb. Wel staat er, dat OOK IK weet dat je dat van internet kan afhalen!!!!

dom hé :p

brand is een kaarsje, misschien zie je het licht :D
 
leer lezen
ik heb nergens gezegt dat jij dom bent. en dan heb ik het in mijn laatste post nog wat uitgelegd maar ja.

ik heb dit gezegt

powerpoint viewer
Het is nogal dom om office te kopen om powerpoint te hebben.
De meeste mensen komen trouwens ook toe met openoffice :)


tja dit is mijn laatste reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan