optie uit rechtermuisknop-menu halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
381
Goedemorgen,
Als ik met mijn rechtermuisknop op een bestand druk komt er tussen het standaard lijstje ook een optie te staan die ik er niet tussen wil hebben, het programma waar deze optie naar verwijst heb ik handmatig proberen te verwijderen omdat er geen optie tot deinstalleren was.
Dit is dus niet volledig gelukt, maar is er een mogelijkheid om de bovengenoemde optie uit het lijstje te verwijderen ? Dan heb ik er in ieder geval geen last meer van.
 
register

Hallo harryblue,tja dan moet je in het register wezen
oppassen dus tenzij je weet wat je doet

de naam van de rechtermuis optie gebruiken om te zoeken in het register
en dan verwijderen

maak eerst een back-up van je register en een herstelpunt voor als het misgaat
suc6
 
Het kan ook buiten het register om.

Ga naar documents and settings en dan je gebruikers naam. Daar zie je een map send to (wel aangeven bij mapopties dat verborgen bestanden weergegeven moeten worden)
 
in het register heb ik al gezocht naar de optie maar die geeft ie helemaal niet weer, de optie staat in het menu als "Delete with Cleanslate"

ik heb op cleanslate gezocht en daarvan staat niks in het register, het programma werkt nog wel gewoon, wat heel vreemd is.

ook heb ik het register ontdaan van alles wat zich het stuk verdriet van een ontwikkelaar van het betreffende programma mag noemen: stompsoft

@ M@rio:

de map waar jij het over hebt gaat volgens mij alleen over het "kopieren naar" uit het menu.
 
Jij hebt gelijk...het gaat inderdaad over het "kopieeren naar" menu
 
Hallo Harryblue,is cleanslate hetzelfde programma als
deze

want dat programma,zet alles terug,na een rebooth of als je afmeld

op de site moet je de voor knowledge-base wel aanmelden,daar staat dan info over het handmatig verwijderen
suc6
 
Nee, cleanslate was een onderdeel van het programma X-treme Firewall van Stompsoft.

Toch bedankt voor je reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan