Windows activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Berichten
187
Krijg de melding windows moet geactiveerd worden ( registratie is niet nodig ) Door problemen met mijn netwerkkaart kan ik niet met die Pc op internet . Ik krijg wel een instalatie ID . Hoe kan ik best aktiveren ??
 
Via de telefoon.

In het scherm wat je ervoor krijgt staat een nummer wat je kan bellen om je windows te activeren.
Als je daarheen belt, dan moet je daar je code invoeren die in het scherm staat. en dan krijg je weer een code terug die je dan weer in moet vullen.

Als de code op één of andere manier niet klopt, dan krijg je een medewerker aan de lijn, die vraagt je dan nog een keer om die lange code. Die vraagt je dan of je deze windows al een keer eerder hebt geïnstalleer enzo (als het de eerste installatie is, kan je dat gewoon zeggen, als het een tweede installatie is, kan je zeggen dat je het moederbord hebt vervangen ofzo)

Dan krijg je ook weer die code terug die je daar dan in kan voeren en dan kan je verder met je windows. :)


als het goed is, kan je ook meteen een medewerker aan de lijn krijgen. Optie 5 of 0 dacht ik.
 
Ze vragen daar wel nummer van windows cd ik heb deze pc 2 de hands gekocht op e-bay en die heb ik niet!!!Kan dat een tijdelijk besturingssysteem zijn???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan