vakantie foto's ordenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
712
Ik zoek een programma om van mijn vakantie foto's een filmpje te maken en die dan vervolgens op cd/dvd te zetten. Ook moeten er tussen de foto's door mooie overgangseffecten tussen kunnen. Weet iemand een goed programma? Ik heb windows movie maker en photo story al geprobeerd dat is eigenlijk perfect, maar daar moet je alles per foto instellen. En omdat ik zoveel foto's heb gaat dat vrij lang duren.
 
Als je nog even geduld hebt, is de volgende Computeridee wellicht een aanrader. Daarin wordt dan behandeld "Foto's beheren? Zo gaat dat gratis! Digitale foto's handig rubriceren, gereedmaken voor e-mail of site, als diashow branden op cd. Allemaal noodzakelijke taken die twee gratis programma's graag voor u uitvoeren. Wij=Computeridee hebben ze uitvoerig bekeken"
Succes
 
Moviemaker kan dat ook prachtig trouwens.
Erg gratis wanneer je XP hebt.
 
Klopt A.J
Gebruikte ik ook. Nu heb ik photo story for Windows. Heerlijk programma. MAAR door vaak te moeten converteren naar een show (mpeg) met muziek loopt de beeldkwaliteit terug. Lang niet meer zo helder. Ik heb al eerder een vraag daarover gesteld, maar niemand kent een oplossing.
 
Er zijn erg goeie programma's voor die de beeldkwaliteit niet aantasten, maar die zijn helaas niet gratis.
Ik gebruik daar Adobe Aftereffects voor.
 
ja ik had ook al photo story en movie maker gebruikt, en dat werkt ook wel goed. alleen het duurt te lang met veel foto's je moet namelijk alles per foto instellen. maar ik zal de rest van de programma's eens bekijken. Trouwens de programma's hoeven niet gratis te zijn
 
Een koopje,
niet?
Misschien iets voor onder de kerstboom?
 
hmm ok dat is misschien een klein beetje over het budget heen:D maar toch als ik m op internet tegen kom :cool: iemand anders nog een goed programma?, ik heb net picasa en irfanview (had ik overigens al wel eens gebruikt) ff getest, maar dat werkt ook niet zoals ik het wil hebben. Ik heb wel een demo versie van magix foto's op cd/dvd en dat werkt al aardig goed. Dus heel misschien koop ik dat wel, maar andere ideeën zijn altijd welkom
 
Ik heb lang gezocht om foto's en gescande dia's op dvd te zetten,
alleen met de bedoeling die met een dvd-player af te spelen op het televisiescherm.
De meeste gaven trillingen... rotvervelend.
Heb me Magix Foto's op CD en DVD 4.0 luxe aangeschaft en het resultaat is boven alle verwachting.
Het bestaat in twee versies:
de e-version kost 24,99
de luxe version: 49,99
Met de goedkoopste versie gaat het ook prima.
 
ProShow Gold vind ik ook wel een leuk programma, alhoewel het niet gratis is en ik niet weet of je ze allemaal ineens kan invoegen.

James :)
 
Zit volgens mij allemaal in Nero. Daarmee kun je foto's en filmpjes door elkaar op dvd zetten en ze daarna op tv bekijken. Met hoofdstukken en alles er op en eraan.
Om de foto's vooraf te ordenen en uit te kiezen kun je heel veel met het gratis programma Picasa van Google.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan