Uitschakelen EQ winamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert601

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
5
Beste mensen,

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de equalizer uitschakel op de laatste versie van winamp? Ik heb Dus de nieuwse versie (of iig een van de nieuwste) maar heb de oude skin.

Alvast bedankt ;)
 
Wanneer het lampje van "on" niet brand, is 'ie uit.
 
Misschien was mijn vraag niet helemaal duidelijk. Ik bedoel dus dat hij helemaal niet meer ingeschakeld kan worden. Kan ik ergens aanvinken dat je de EQ niet meer op kan roepen? Ik weet ook wel dat als 't lampje uit is dat hij dan uit staat :p.

Groet,
Bert
 
Aan de rechterkant zit een knopje waarmee de EQ omhoog schuift.
Enne, erg duidelijk was je vraag dan dus niet.
Gewoon vragen wat je wilt weten dus....................
 
Je begrijpt me nog steeds niet goed.
ik wil de gehele equalizer uitschakelen. Dus dat deze NOOIT meer ingeschakeld kan worden. Zoals jij bedoelt druk je gewoon weer op het pijltje en dan komtie weer tevoorschijn. En ik heb de OUDE skin daar zitte de knopjes ook wat anders....

Groet
 
Dan ben ik zeker dom of kan ik niet lezen.
 
Jij zegt 't :p . Of mijn probleem uitleg was gewoon niet duidelijk;). Hoop dattie nu wel duidelijk is
 
volgens mij is dat niet mogelijk, bedoel het zit verwerkt in het software prog.
 
maar hoezo wil je dat stukje uit het software hebben, bedoel je kunt hem dicht schuiven en uit zetten. zie het probleem niet echt???
(puur uit nieuwsgierigheid)
 
Ik maak met m'n vrienden gebruik van 'n pc waarop gloednieuwe boxen opaan zijn gesloten. Ik wil ervoor zorgen dat deze boxen langer dan een maand mee gaan, en daarom is al o.a. de volume regeling uitgeschakeld zodat je het volume niet meer hader kunt zetten. Maar nu hebben mijn vindingrijke vrienden nog wat gevonden. Je kun nl. met winamp het singaal versterken (12 db) dat geeft een enorm *** geluid wat NOG slechter is voor de boxen en daarom wil ik de EQ dus uitschakelen. Mocht nu bij jullie de vraag opkomen of de boxen wel bij de versterker passen dan kan ik hier alvast antwoord op geven: Ja, we hebben een versterker die bij de boxen hoort. De boxen die we hebben worden door het bedrijf zelf aanbevolen bij de versterker die we hebben (beide van JB-S).

Hopelijk is weer het een en ander duidelijk geworden
 
Daar kan ik alleen op zeggen dat het "echte" vrienden zijn.
 
Uitschakelen EQ Winamp.

bert601 zei:
en daarom is al o.a. de volume regeling uitgeschakeld zodat je het volume niet meer hader kunt zetten.
Nieuwsgierigheid: welk volume? Van je PC kun je de volumeregeling niet "uitzetten".

bert601 zei:
Je kun nl. met winamp het singaal versterken (12 db)
Je bedoelt de Preamp in de EQ? Zolang je Winamp met zijn leuke, uitgebreide mogelijkheden als afspeler op je PC laat staan, blijft dit probleem onoplosbaar. Maar welke speler dan ook is via de volumeregeling van je soundcard of -systeem in je PC te "bespelen".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan