Opgenomen video schokt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Nu toch met firewire, aangesloten.

Video laten afspelen en opgenomen met NeroVision Express. Máár, bij het afspelen schokt het bestand gigantisch.. Het geluid is niet om aan te horen.

Dit dacht ik al te zien bij het opnemen, maar ik dacht: dit komt wel goed.

Is de opname fout? Of gaat het mis bij het afspelen van het 13 GB grootte bestand?
Wat nu :(?
 
kan ook aan het prog liggen waarmee je het af speelt.
zelf heb ik er last mee bij windows media player, bij itunes ook. maar als ik het onder het programma waarmee ik hem gemaakt heb afspeelt schokt het beeld niet, (geluid is meestal wel okayy) alleen moet ik niet gaan vooruit of acheruit spoelen want dan blijft happeren.
 
Ga ik testen..

Ik record hem nu opnieuw met Windows Movie Maker maar dan als DVopname.

Dit levert mij een gigantisch groot bestand op. Hoe krijg ik al die GB's netjes op één DVD-tje?
 
jah pfff. geen idee.
maar met windows movie maker kun je het knippe.
misschien meerdere cdtjes.
maar der is vast wel een prog. voor
 
Hallo vriend

Movie maker is niet mijn favoriet.

Download een trial versie van Intervideo DVD-Creator.

En DV bestand kun je altijd comprimeren met een Mpeg compressor, kijk maar op de site van tasman.

Ik ben gestopt met de gratis compressors zoals VirtualDub en Tpenc, omdat het me te lang duurt en de kwaliteit kan niet tippen aan DVD-Creator.

Eric.
 
Als ik de trial van Intervideo DVD-Creator download, hoef ik alleen maar te zeggen: dit is de file, en ik wil hem op DVD, en hij doet de rest?


Edit:
This free trial will expire 14 days from the time you install the software. Video outputing is limited to 5 minutes.

5 minuten???
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door XP_PC
Als ik de trial van Intervideo DVD-Creator download, hoef ik alleen maar te zeggen: dit is de file, en ik wil hem op DVD, en hij doet de rest?


Edit:


5 minuten???

Klopt maar 5 minuten:eek:
 
Hmm.. Ik ben nu met dat programma bezig.
Video van zo'n 45 minuten, issie tot nu toe mooi aan het renderen. Lijkt me niet dat ik dan vervolgens maar 5 min brandt ofzo..
 
Geplaatst door XP_PC
Hmm.. Ik ben nu met dat programma bezig.
Video van zo'n 45 minuten, issie tot nu toe mooi aan het renderen. Lijkt me niet dat ik dan vervolgens maar 5 min brandt ofzo..


Video outputing is limited to 5 minutes.
********
 
Ja?..

Ik ken hun definitie van outputting niet.

Je gaat toch geen 1.5 uur een video renderen om dan vervolgens met een foutmelding op de proppen te komen?
 
Ik ben bang van wel

Maar ja wie ben ik

Net zoiets als met recoverprogjes ,daar vermeld men het niet eens , en blijkt dat je achteraf het steeds File voor File kan doen
 
Aah, cmon.. Dat is toch achterlijk?

Maargoed; ik zie het wel.. Hij is nu al 2.5 uur bezig (ruim) en is zo te zien voorlopig nog nie klaar :( ..
 
Het moment van de waarheid is daar.. Hij is bezig met branden..

En OWHEE ALS DIE STOP!
 
Alles is _ZWART_, wel geluid maar totaal geen beeld..
Altans; met mijn DVD programma.

Met Windows MP is het precies andersom. Geen geluid, wel beeld.

En nu :(?
 
Laatst bewerkt:
En wat dacht je van Pinaccle Studio 8 (9 bestaat ook al, maar ik vind 8 stabieler). Ik gebruik de diverse versies van studio al een aantal jaar en heb daar nog problemen mee ondervonden.
 
Sorry XP-PC

Was er even niet.

Bij mij deed de trial versie het goed, was een film van 45 minuten.

Je zegt dat hij op je DVD geen beeld geeft, kijk dan eens met gspot. Niet toevalling op NTSC laten staan.

Je moet hem wel even op PAL zetten.

Pinnacle is wel goed maar heeft legio problemen.
Kan geen dolby importeren
Laat je niet vrij in je keuzes
Etc.

Had je bij het capturen beeld. En hoe render je. Als je hem nog als mpg bestand hebt, kun je net zo vaak uitproberen als je wilt.

Brand desnoods eerst 10 minuten op een DVD RW, dan met menu etc. tot je het onder de knie hebt.

Je mag me mailen voor support.

Eric.

P.S. DVD creator is bij mijn weten de enige die niet moeilijk doet over wat de bron is.
 
Het is inmiddels gelukt met de standaardtool uit het softwarepakket.

Welke overigens wel mijn PC totaal heeft doen flippen: mega lange opstarttijden, zoekmaken van beide branders, verbreken van netwerkverbindingen en verwijderen van herstelpunten.

Na deïnstalleren en een hoop gepuzzel werkt het weer. In ieder geval zijn de DVD's klaar.

Hartelijk bedankt voor alle hulp!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan