WMP 10 Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabrin

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2005
Berichten
84
ik heb windows media player 10 geinstaleert maar ik krijg elke keer een foutmelding met ''Er is een interne toepassings fout opgetreden''

daarna heb ik mediya player were geinstaleert en nu krijg ik elke keer als wmp wil starten een melding van" windows mediya player is niet corect geinstaleert''

en als ik het opnieuw instaleer en ik klik er weer op krijg ik steed die zelfde melding..

Kan iemand mij helpen??
 
Installatie WMP 10.

Geplaatst door sabrin
daarna heb ik mediya player were geinstaleert en nu krijg ik elke keer als wmp wil starten een melding van" windows mediya player is niet corect geinstaleert''
Je vertelt niet welke versie van Windows je hebt.
Kijk om te beginnen even hier: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/mp10/readme.aspx#System Als je vindt dat WMP 10 op je systeem past,

kijk dan even hier: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/mp10/troubleshooting.aspx

In de menubalk van WMP 10 kun je op het Help-menu klikken. Ook daar wordt heel veel informatie gegeven.

Tot slot: wordt die foutmelding in een breed venster weergegeven, misschien zelfs met een nummer erbij? Dubbelklik dan op dat venster of op dat nummer en je komt in het Helpmenu precies op de goede plek terecht, vaak met oplossingen erbij. Succes!:)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb windows Xp pro
En jaa niks lukt ik heb nog steeds hetzelfde probleem...
 
Geplaatst door sabrin
Ik heb windows Xp pro
En jaa niks lukt ik heb nog steeds hetzelfde probleem...
Dit is mij te onduidelijk. Heb je wel of niet SP2? Betekent "En jaa" dat je vindt dat WMP 10 op je systeem past? Komt de foutmelding nu wel of niet in een langwerpig venster te staan? Met een nummer? Zo ja, heb daarop ge-dubbel-klikt? Heb je de Help-bestanden doorgekeken, zowel op je PC als op het Web?

ALs je dan dit nog probeert als je zelf geen oplossing hebt kunnen vinden: deinstalleer WMP 10 (via Start>Configuratiescherm>Software). Download, met Opslaan (dus niet Openen van af de site!) dit bestand: "MP 10Setup.exe" en sla het op in een map op je PC (wel onthouden waar).

Hier is de download-site: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/default.aspx Als het downloaden gereed is, ga dan naar dat MP 10Setup.exe-bestand en dubbelklik er op. Volg de aanwijzingen op het scherm. Als je opties op moet geven tijdens de installatie let dan op dat je opties kiest die ook op jouw PC kunnen. Sluit de installatie af. Herstart je PC en open WMP 10. Als er een foutmelding komt, probeer er op te dubbel klikken. Als WMP 10 het doet, mooi. :)

P.S. Als je hier weer terug komt omdat WMP 10 het nog steeds niet doet, vermeld dan wat je zelf gedaan hebt om een oplossing te vinden. ;)
 
Boeing_737 zei:
Dit is mij te onduidelijk. Heb je wel of niet SP2? Betekent "En jaa" dat je vindt dat WMP 10 op je systeem past? Komt de foutmelding nu wel of niet in een langwerpig venster te staan? Met een nummer? Zo ja, heb daarop ge-dubbel-klikt? Heb je de Help-bestanden doorgekeken, zowel op je PC als op het Web?

ALs je dan dit nog probeert als je zelf geen oplossing hebt kunnen vinden: deinstalleer WMP 10 (via Start>Configuratiescherm>Software). Download, met Opslaan (dus niet Openen van af de site!) dit bestand: "MP 10Setup.exe" en sla het op in een map op je PC (wel onthouden waar).

Hier is de download-site: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/default.aspx Als het downloaden gereed is, ga dan naar dat MP 10Setup.exe-bestand en dubbelklik er op. Volg de aanwijzingen op het scherm. Als je opties op moet geven tijdens de installatie let dan op dat je opties kiest die ook op jouw PC kunnen. Sluit de installatie af. Herstart je PC en open WMP 10. Als er een foutmelding komt, probeer er op te dubbel klikken. Als WMP 10 het doet, mooi. :)

P.S. Als je hier weer terug komt omdat WMP 10 het nog steeds niet doet, vermeld dan wat je zelf gedaan hebt om een oplossing te vinden. ;)

Ik heb geen service pack 2 als ik die instaleer dan staat er insatalatie kan niet worden voltooid..
Die foutmelding van media player komt zonder nummer ik kan alleen op OKE klikken meer niet ..
media player kan ik niet verwijderen op de een of ander manier...lukt niet via software heb ik al 10 keer geprobeert..
 
Laatst bewerkt:
Wmp 10

Mm...dan heb je inderdaad wel een lastg probleem. Ik heb zelf niet zo gauw een oplossing.
Misschien kan iemand anders je verder helpen. Even tijd gunnen.:[
 
Boeing_737 zei:
Mm...dan heb je inderdaad wel een lastg probleem. Ik heb zelf niet zo gauw een oplossing.
Misschien kan iemand anders je verder helpen. Even tijd gunnen.:[

Oke tog bedankt..
 
In configuratiescherm software even > even een vinkje zetten bij updates weergeven.
 
Bovenaan in het midden van het software scherm.
 
Laatst bewerkt:
confrufatiescherm--->software toG?

Sorry maar ik zie echt niks boven aan midden opp mijn software scherm.
 
Bovenaan in het midden "updates weergeven"

software.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik word echt gek nu heb ik weer een probleeem..
Kan servize pack niej instaleren er kwam opeens een melding Toegang geweigert...
Ik word gek van al die meldingen..

Weet iemand nog oplossing
 
BEdankt iedereeen!!!:love: :love:
Her is gelukt!! Windows media player 10 doet t weer!!

Ik had computer opnieuw opgestart en toen deet ie het gewoon weer...:thumb:
Okeyyy tis eindelijk opgelost bedankt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan