Pinnacle Studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

olemla

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Berichten
403
Is het mogelijk om in Studio versie 9 gemaakte films over te zetten naar Studio versie 10?
Met versie 9 lukt het me niet om een film te maken,
welk formaat ik ook probeer, steeds loopt de pc en/of
pinnacle vast. Misschien gaat dat in versie 10 beter...
 
Volgens mij werken ze met dezelfde bestandsextensies, dus zou het moeten lukken.
Maar de reden waarom je het wilt doen lijkt me wat twijfelachtig; wanneer 9 vastloopt zal daar een goede reden voor zijn en is de kans groot dat 10 ook vastloopt.
 
reactie

Bedankt AJ voor je reactie. Wat de reden ook is, het lukt me niet met versie 9 en op deze manier heb ik niets aan een digitale videocamera. Ik heb echt van alles geprobeerd en mijn pc voldoet aan alle systeemeisen, maar het lukt gewoon niet op deze manier.
 
Beste olemla,

heb je toevallig wel de laaste update patches van Pinnalce Studio 9 geinstalleerd.

Misschien zijn de problemen dan wel verholpen,
en probeer uiteraard de Pinnacle NL Forum, daar weten ze wel raad mee, (maar leg wel de handeling uit van wat je probeert te doen, en waar het precies vastloopt,)

hier zijn de links :

Laatste Patches voor Studio 9

NL Pinnacle Studio 9 Forum

wens je veel succes,,,,
 
reactie

Bedankt SickWithIt voor je reactie.
Ik heb nu echt alle updates binnen gehaald die er zijn van windows update en pinnacle studio.
Maar zowel bij avi als mpeg loopt het bij film maken al binnen de 10 minuten vast. Bij schijf aanmaken is dat precies zo... Het lukt gewoon niet om een film te maken!
Daarom hoopte ik zo dat het met versie 10 wellicht wel lukt, mits ik daar natuurlijk mijn in versie 9 gemaakte film kan importeren.
 
Dat importeren zal zeker lukken, maar ik blijf bange vrees houden voor de afhandeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan