dvd's voor plextor px 750

Status
Niet open voor verdere reacties.

goom

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2002
Berichten
302
ik heb onlangs een plextor px 750 dvd brander gekocht
ik blij als een .......
ik had al reeds een kleine spindel gekocht van platinum dvd's
en wat bleek, de plextor deed het niet met deze dvd's
bij een poging met memorex wel
nu vraag ik mij af of er ergens informatie te vinden is welke dvd's in welk appartaat het goed doen
wie kan mij daarbij helpen?
 
Geplaatst door crash
Hier kun je vinden welke cd/dvd media je recorder ondersteund:
http://www.plextor.be/technicalservices/technology/cdrmedia.asp?choice=Supported media

Ik heb zelf de Plextor PX-716SA, die heeft geen problemen met Platinum dvd + en -, maar wel met cd's. Geen eentje wordt er herkend ook geen orginele cd's.:(


@crash En met de nieuwste Firmware Update
http://www.plextor.com/english/support/support_downloads.html#firm

Die van mij heeft er geen probleem mee???
 
@bandit123,
die heb ik al geinstalleerd op advies van Plextor zelf. Helaas heeft dit niet geholpen.:(

Ik zit er nog over te denken om met Norton Ghost een backup te maken van de huidige installatie. Daarna Windows volledig schoon te installeren, kijken of daar het probleem in zit. Mocht het probleem zo blijven, dan kan ik de Ghost backup terug zetten en gaat de brander terug naar Plextor. Gelukkig is de service van Plextor zeer goed, maar dat betekend wel dat ik m'n dvd brander kwijt ben. Ik heb ook nog een Plextor PX-W2410A in m'n pc zitten die alleen maar cd's kan branden, dus ik kan cd's branden. Ik heb alleen zoiets van ik betaal niet een hoop geld voor een apparaat waar een funktie niet van werkt.
 
firmware updaten

is dat moeilijk de firmware updaten?

waar moet ik op letten?
 
goom zei:
is dat moeilijk de firmware updaten?

waar moet ik op letten?

Bij een verkeerde handeling,Speler stuk!!

Het princiepe is hetzelfde als Bios Updaten,weet niet of je er ervaring mee hebt ?

Beter iemand vragen die er ervaring mee heeft!!.
 
Bij Plextor gaat het updaten van de firmware zeer gemakkelijk. je moet wel zorgen dat je de firmware voor jou model Plextor gebruikt!!!

Het bestand wat je bij Plextor download in selfextracting, dus twee keer erop klikken en de schermpjes volgen.
 
crash zei:
Bij Plextor gaat het updaten van de firmware zeer gemakkelijk. je moet wel zorgen dat je de firmware voor jou model Plextor gebruikt!!!

Het bestand wat je bij Plextor download in selfextracting, dus twee keer erop klikken en de schermpjes volgen.

Jij weet welke het is!!
Link voor hem misschien wel makkelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan