wallpapers

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
hallo, ik will gedownloade plaatjes en die vergroten als dia voorstelling als schermbeveiliging,maar nou lukt het me niet via powerpoint dit groter te krijgen of ik doe iets niet goed.
En als ik ze van heel klein gedownload naar groter kan krijgen worden ze naarmate ze groter worden steed vager( door het uit vergroten)hoe krijg ik dit voor elkaar.
 
rechtse knop bureaublad > in het menu eigenschappen > schermbeveiliging en ik dacht dat er een tussen stond voor slideshows.
http://tweakers.net/
 
Met de pc kun je heel goed grote plaatjes kleiner maken maar kleine plaatjes kun je helaas niet groter maken zonder kwaliteitsverlies. De pc "verzint"er als het ware pixels bij om de door jou gewenste grootte te behalen.
 
Ik zou proberen grotere afbeeldingen te downloaden en daarmee aan de slag gaan.
 
Ik heb dit gedaan bij de Schermbeveiliging zelf, dit is erg gemakkelijk.

Kies als Schermbeveiliging "Diavoorstelling Mijn afbeeldingen", klik dan op Instellingen.
Klik daar rechtsonder op Bladeren en neem de map waar je foto's in staan en klik Oké.

Je Kunt bij de Instellingen kiezen dat de foto's vergroot moeten worden, de snelheid instellen enz.

Succes,

Lucia
 
hoi lucia,

je antwoord gaat tendele op qua oplossing maar maak ik hem meer als 35% groter gaat het fout met de pixels en wordt het weer vager ,maar iets groter heb ik hem wel gekregen,
bedankt zover
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan