video ts branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter Mors

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
47
Misschien een domme vraag vanm een beginner. Ik heb een film in rar files gedouwnload. Uitgepakt geeft dit een audio ts en een video ts dir. Als ik dat via Nero probeer te branden dan geeft hij aan dat de schrijf vol is ( is genoeg ruimte).
Hoe kan ik zo'n bestand het makkelijkst op dvd branden tot een film, en welk programma kan ik daarvoor het best gebruiken?
Soms lukt het wel met Nero maar dan krijg ik geen hele film maar losse onderdelen.

Alvast bedankt
Peter:confused:
 
Je maakt een nieuwe DVD Video-compilatie aan in Nero. Hierdoor zie je in het compilatiescherm van Nero reeds een audio_ts en video_ts staan. Je sleept de inhoud van de map video_ts die je op je harde schijf hebt staan, naar de map video_ts in de compilatie en je brandt.

Audio_ts is normaalgezien leeg, toch?

James :)
 
Hoi,

Zoals James het zegt... Audio Ts hoef je niet naar te kijken die is 99 procent van de gevallen leeg... Staat soms wel eens een extra directory tussen audio en video in, waar die meestal goed voor is weet ik niet maar die kopieer ik nooit mee, maar dat geldt niet in jou geval, voor jou is het simpel... Gewoon hoe james het zegt doen en het moet lukken...

Groetjes, Dj Viper
 
DjViper zei:
Hoi,

Zoals James het zegt... Audio Ts hoef je niet naar te kijken die is 99 procent van de gevallen leeg... Staat soms wel eens een extra directory tussen audio en video in, waar die meestal goed voor is weet ik niet maar die kopieer ik nooit mee, maar dat geldt niet in jou geval, voor jou is het simpel... Gewoon hoe james het zegt doen en het moet lukken...

Groetjes, Dj Viper
Die extra map is meestal voor de computer... software om af te spelen of extra's.

James :)
 
welke nero

hallo kun je me ook zeggen welke nero en waar ik die kan downloaden
Ik heb hem namenlijk niet

bedankt alvast
 
@gerrit1953,

welkom op Helpmij.:)

Nero kun je op de volgende site vinden, maar is niet gratis;
http://www.nero.com/eng/downloads.html
De free version is zeer beperkt.

Graag de volgende keer even een eigen topic aanmaken, je reageert nu in een topic van 2005, deze is niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan