vibration controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muziekmeisje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
Berichten
4
vibration controller

Is er iemand die mij kan helpen
Ik heb met kerst een könig gaming vibration controller gekregen
Maar nu als ik de cd installeert krijg ik steeds fout meldingen zie plaatje
Nu is mijn vraag gewoon bewegen doet de joystik wel maar vibration
Niet wie kan mij hier mee helpen dat die het toch gaat doen

http://images.sugababes.nl/user_pics/287/287960_b920688055.jpg
287960_b920688055.jpg


nu heb ik dus al Laatste Direct-X versie er op gezet maar hij trilt dus nog steeds niet :shocked:
 
Het zijn eigenlijk allemaal standaard meldingen.
Het eerste plaatje krijg je te zien omdat ze problemen met andere programma's willen voorkomen tijdens de installatie (soms wil een virusscanner in de weg zitte)
Het tweede plaatje getuigd van slecht programmeren, ze kunnen dat zelf door het programma laten controleren. Om het zelf na te kijken, ga naar start uitvoeren en type daar 'dxdiag' en klik op uitvoeren. Je ziet dan onder op het tabblad 'systeem' je directX versie staan.
Het derde plaatje geeft aan dat het apparaat gevonden is.
Het vierde plaatje geeft aan dat de programmaschrijver zijn programma niet door MS heeft laten controleren, dat doet verder niets af aan de werken, gewoon doorgaan dus.
Het vijfde plaatje zou aangeven dat de installatie gelukt is.

Nou was ik op zoek naar eventueel nieuwe drivers, maar voorlopig kan ik de website van de fabrikant niet vinden, ik zoek verder.
Zit de gamepad trouwens als enige op de USB aangesloten? Die 'vibration' apparaten vragen nogal wat stroom, het kan dus zijn dat de poort te weinig stroom overhoud.
Zit er niet in je configuratiescherm de mogelijkheid om bij spelbesturingen het apparaaat in te stellen?
 
König is dus niet de fabrikant van het apparaat, zij verpakken het alleen in een mooie doos :eek:
Staat er op de controller zelf nog iets van merk of type nummers?
 
heb ook hulp nodig

ik heb die dig ook aleen bij mij werkt die helemaal niet kan iemand mij helpen
 
gonig ps2 and usb control pad

Ik heb dus het zelfde probleem heb alles al wel getest ,, enz maar het werkt gewoon niet heb wel de productcode gevonden ook niet dat ik daar wat mee op schiet maar goed ...


Article code: GAME-CONTR11

mischien vinden jullie er wat op ..

Greets Lajos1975
 
Ik heb dus het zelfde probleem heb alles al wel getest ,, enz maar het werkt gewoon niet heb wel de productcode gevonden ook niet dat ik daar wat mee op schiet maar goed ...


Article code: GAME-CONTR11

mischien vinden jullie er wat op ..

Greets Lajos1975

hij doet het wel maar de games waar ik het in wel gebruiken .. werkt dus niet het spel kapt er gewoon mee iets met een dig.Id of zo'n melding krijg ik dan :S
 
Ik neem aan dat hier de gamepad staat afgebeeld?
Het vervelende is dat zij voor ondersteuning verwijzen naar Nedis maar het enige dat je daar wijzer wordt zijn wat contactgegevens waaronder telefoonnummers.
Zoeken op GAME-CONTR11 levert veel verkoopadresen op, maar geen drivers of handboeken.
Op deze site staat een email-adres, iets beters kan ik niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl.:)

graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarnaast is deze topic van 2005, dus niet actueel meer.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan