iTunes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolieke

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
40
Hey
ik heb een mini ipod en daarvoor iTunes geinstalleerd nu heeft mijn zus net pas een Nano gekocht...
Hoe moet ik dat doen dan? kan ik 2x iTunes installeren? anders komen toch al mijn nummers in haar ipod te staan? ik heb een hoger geheugen dus zou ik anders een hoop nummers moeten verwijderen... en zij kan er juist videos op zetten wat ik weer niet kan ik 'm 2x er opzetten ofgaat dat niet moet ik daar wat anders voor doen?

hoop dat iemand kan helpen..
Mvg, Jolieke
 
Je kunt twee verschillende afspeellijsten maken.
Je importeert dan "jouw" liedjes uit de Bibliotheek naar je eigen lijst.
Eentje onder jouw naam en eentje onder je zus haar naam.
Die lijsten importeer je dan naar ieders eigen iPod.
 
ok maar mijn ipod update zich automatich als ik hem aansluit zet die alle nieuwe nummers erop kan ik dat veranderen dan?
 
Ben zelf niet in het bezit van een iPod, maar gebruik wel iTunes.
Volgens mij kun je wel degelijk instellen welke liedjes je wel en welke je niet op je IPod wilt hebben.
Misschien even wachten op antwoord van iemand met meer ervaring met en iPod.
 
iPod handmatig nummers toevoegen.

A.J. zei:
Volgens mij kun je wel degelijk instellen welke liedjes je wel en welke je niet op je IPod wilt hebben..
Om het handmatig overbrengen van nummers van iTunes naar de iPod in te stellen, moet de iPod aan de PC gekoppeld zijn.

Ga dan rechtsonder in de balk van iTunes naar het iPod-icoontje en klik er op. Het iTunes "Voorkeuren"-venster opent zich bij het tabblad iPod. Het derde keuzebolletje van bovenaf is: "Nummers en afspeellijsten handmatig beheren".

Aanklikken en in het vervolg kun je de iPod aansluiten zonder dat de automatiche overdracht begint. :)

Edit: Let op, nu moet je voortaan ook handmatig loskoppelen, dus in "Bron" (linkerkolom) aan de zijkant van de regel iPod klikkenn
 
Laatst bewerkt:
thx moet ik dan de nieuwste iTunes versie erop zetten? want mijn zus kan er ook viedeos en foto's opzetten
hoe kan ik ervoor zorgen dat ze dan wel allebei verbinding maken met de PC
 
Weet ik niet, als het bij jouw iTunes lukt ben je klaar. :thumb:

Hier is nog even een eerder antwoord over de twee personen op één iTunes:

"Je kunt twee verschillende afspeellijsten maken.
Je importeert dan "jouw" liedjes uit de Bibliotheek naar je eigen lijst.
Eentje onder jouw naam en eentje onder je zus haar naam.
Die lijsten importeer je dan naar ieders eigen iPod."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan