Service pack 3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Da_antje

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2005
Berichten
22
Ik krijg via automatische updates de melding dat er een update is (service pack 3), deze probeer ik dan te installeren maar dat lukt niet. Hij vraagt dan telkens om de cd-rom van frontpage 2002. Maar die heb ik niet, en ook niet de cd van microsoft office?
Weet iemand hoe je deze vraag kan omzeilen of dit op een anderre manier kan oplossen?
 
Service pack 3 is van Office en er wordt inderdaad naar de originele office cd gevraagt. Heb je die niet dan kun je SP3 ook niet installeren. Je zou de cd van iemand kunnen lenen.
 
Hmm.. dan moet ik dat dan maar doen. Er is echt geen andere mogelijkheid?
 
als je hem weer wou kopen kende ik wel een site waar je voor weinig software kan kopen maar je moet wel een student zijn :D :S
 
Laatst bewerkt:
:cool: haha
ik ben volgend jaar wel student! :)
haha
maar ik leen dr wel een van iemand..Dr heeft vast wel iemand die cdrom
maar toch bedankt!
 
Da_antje zei:
Hmm.. dan moet ik dat dan maar doen. Er is echt geen andere mogelijkheid?

De update moet zien dat je cd hebt van office
 
Microsoft-update zonder registratie

Kijk eens op www.digiweetjes.com, eerst naar Microsoft Windows, dan naar Windows Algemeen dan microsoft-update zonder registreren. Mij lukt het al 2 jaar na het uitvoeren van de beschrijving met een duplicaat Cd van Microsoft Office Pro 2003.
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik hetzelfde probleem heb hoopte ik hier de oplssing te vinden. Ik heb de aanwijzingen van www.digiweetjes.com uitgevoerd, maar dit helpt mij niet verder. Tijdens het installeren wordt naar de CD gevraagd en aangezien ik die niet heb mislukt de installatie. Wat is de functie dan van het aanpassen van regedit? Weet iemand nog een alternatief of moet ik dan toch op zoek naar de gevraagde CD?
 
ik heb geen idee, bij mij heeft het igg niet geholpen.. duss ik ga maar op zoek naar de cd.
xx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan