wmv bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
hallo,

ik heb een site gevonden waar je tegen een redelijke betaling een film kan downloaden.
het grote nadeel is dat het een wmv bestand is.en dit bestand kan je natuurlijk weer niet in je dvd speler stoppen om hem gezellig op je tv te kijken.

kan je een wmv bestand omzetten zodat je dvd speler het ondersteund.
mijn dvd speler ondersteund videocd.
nog mooier zal het natuurlijk zijn als je er een dvd bestand van kan maken vanwege de kwaliteit maar dat zal wel niet gaan.

is dit op een simpele manier te regelen of kan je dit soort films alleen maar op je pc kijken
 
Met Nero zou je een wmv bestand om kunnen zetten naar mpg en dan als dvd branden. Anders zou je natuurlijkkunen zoeken op Internet "van wmv naar mpeg". Geheiddat er gratis progjes zijn.
 
ik heb nero 6
hoe moet ik dat dan doen?
zou je een uitleg kunnen geven?
 
Klik op nero smart,kies voor fotoen video, zelf uw dvd maken, dan leidt het programma u door de rest heen, het meeste is op VOLGENDE kliken.
 
moet ik dan kiezen voor dvd branden of videocd branden kiezen?

als ik kies voor tabblad dvd kan ik alleen maar een dvd branden.
als ik kies voor tabblad cd kan ik videocd of super videocd of minidvd maken kiezen.

welke moet ik hebben?
 
Hoi,

Ik zou gewoon voor dvd branden kiezen, dan heb je 4,7 gig aan ruimte, een videocd is eigenlijk maar tot 700 mb ruimte, dit voor kleinere filmpjes/foto's.
 
oke bedankt.

hij maakt dus automatisch van de wmv file een dvd bestand van zodat mijn dvd speler de film kan afspelen
 
Wanneer u de knoppen volgt, dus meestal is dit op "volgende" klikken, maakt Nero er automatisch een dvd van die in iedere speler afgespeeld kan worden.

U heeft dus NeroSmart geopend, kiest voor dvd maken. Dan krijgt u een vraag om video's toe te voegen. U kiest dan voor het bestand van uw keuze, in dit gevalhet wma bestand.

Nero gaat nu dit bestand omzetten naar mpeg en de rest gaat vanzelf.
 
bedankt.

ik ben de film aan het downloaden en als het klaar is ga ik het proberen.
je hoort nog van me:thumb:
 
Ik ben niet zeker, maar ik weet niet of je er met je gewone Nero 6 komt. Ik denk dat je update package 2 nodig hebt, maw Nero Vision Express.



Let wel op dat je de "Yahoo Toolbar™" afvinkt.
nero6up-noyt.gif


James :)
 
James007 zei:
Ik ben niet zeker, maar ik weet niet of je er met je gewone Nero 6 komt. Ik denk dat je update package 2 nodig hebt, maw Nero Vision Express.



Let wel op dat je de "Yahoo Toolbar™" afvinkt.
nero6up-noyt.gif


James :)


ik heb vorige week een dvd brander gekocht en hierbij zat nero 6
zal dit een voledige versie zijn zodat ik hem kan updaten of moet ik er dan voor betalen?
en hoe kan ik het zien dat uppack 2 er al opzit of niet?
 
Laatst bewerkt:
goldvinger zei:
ik heb vorige week een dvd brander gekocht en hierbij zat nero 6
zal dit een voledige versie zijn zodat ik hem kan updaten of moet ik er dan voor betalen?
Dat package 2 is freeware als je Nero6 hebt.

James :)
 
James007 zei:
Dat package 2 is freeware als je Nero6 hebt.

James :)


oke, nero is geupdate.
heb nu nero Vision Express opgestart.
het is alleen engels.
hoe kan ik nu het beste verder ?
 
het lukt helaas niet
ik volg precies de gebruiksaanwijzing van james zijn link.
maar als nero begint krijg je ook een mooi schermpje waar je het beeld kan zien.
wat ik dan zie is dat het beeld schuin de diepte in loopt en dat ik ook nog eens dubbel beeld krijg.

heb nero gewoon door laten lopen en de dvd gebrand.
in de dvd speler gedaan en helaas hier hetzelfde resultaat.(schuin en dubbel beeld):evil:

wat doe ik in godsnaam fout.
heb vanalles geprobeertd maar heb er alleen een hoop ergenis aan over gehouden.
hebben jullie nog een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan