.DAT file openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JZVJohan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Berichten
3
Sinds kort heb ik de mogelijkheid om bestanden uit te wisselen met andere mensen. Nu heb ik een leuke film binnen gehaald maar het format is in .dat en mijn players kennen dat niet. Welk programma ben ik benodigd om dat bestand alsnog te kunnen bekijken of heb ik 800mb aan onzin binnen gehaald?
 
De film is niet helemaal compleet, wat je kan proberen is om er .avi of .wmv ervan te maken ipv .dat
 
Er moet een andere extensie zijn voor je film nml: avi of iets anders maar niet DAT.
DAT is een registerfile.
Zie hieronder:
DAT Windows register file
DAT System data file
DAT Btrieve database file
Geef anders eens het volledige bestandsnaam op?
 
Sommige fileshare programma's hebben tijdelijke bestanden met een .dat extensie dwz dat het bestand dat jij hebt nog niet volledig is , in het verleden heb ik dit dus ook vaak gehad en hernoemde ik dat naar bv .avi en werkte de film wel eens, de kans op onvolledigheid is groot dus ik denk dat je beter en nieuwe versie kan downloaden.
 
dit is dus geen film bestand maar het bestand wat je gedownload hebt als registerbestand.
zoek in de verkenner naar de naam van de film die je gedownd hebt.
normaal staat dit bij my downloads;
 
Hartelijk dank voor de reacties en ik ga het opnieuw proberen.
 
jean42 zei:
dit is dus geen film bestand maar het bestand wat je gedownload hebt als registerbestand.
zoek in de verkenner naar de naam van de film die je gedownd hebt.
normaal staat dit bij my downloads;

Een registerbestand is .reg. Dit is duidelijk een tijdelijk bestand van een filesharingprogramma.
 
jean42 hoe kom je er eigenlijk bij dat het een register bestand zou kunnen zijn? haal jij die uit je mappen ? en een register bestand van 800mb? dan zou die nog groter zijn dan windows zelf, denk eerst of zoek op het internet naar extensies als je er niks vanaf weet.
 
lokoloko zei:
jean42 hoe kom je er eigenlijk bij dat het een register bestand zou kunnen zijn? haal jij die uit je mappen ? en een register bestand van 800mb? dan zou die nog groter zijn dan windows zelf, denk eerst of zoek op het internet naar extensies als je er niks vanaf weet.
Waarschijnlijk heeft hij het iets te strikt gedaan, maar dat is nog geen reden om hem aan te vallen vind ik...

@Johan: Je moet dus gewoon zien uit te vissen wat normaalgezien de extensie van je bestand was. De dat-extensie vervangen door de vroegere extensie en dan via een recovertool voor videobestanden proberen er nog het meeste uit te halen. Dat is de enige optie. (of opnieuw downloaden natuurlijk)

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan