meerdere dvd's met menu branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabebanaan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Berichten
1.204
Hallo,

Wie weet welk programma ik moet hebben om meerdere DVD's (VOB, IFO, etc.) op 1 DVD te branden, met behoud van hun eigen menu's.
Er mag dus wel een hoofdmenu aangemaakt worden met de 2 links naar de beide dvd's, maar het menu dat daar weer achter zit moet het menu worden van de originele dvd.

Heb me de blubber gezocht, en heel wat uitgeprobeerd ...... wil het nog op deze manier proberen.
 
ik begrijp je vraag niet helemaal goed...
bedoel je dat je 2 volledige dvd's op 1 dvd schijfje wil zetten?... zo ja, denk ik dat dit alleen mogelijk is op een double-layer dvd/dvd-9...

anderzijds heb ik een progje dat een dvd-9 op een gewoon dvd-schijfje kan zetten, zonder merkbaar verlies van kwaliteit. dus krijgt dit progje misschien wel 2 gewone dvd's op 1 dvd-schijfje... maar 100% zeker ben ik hiervan niet.
het progje heet DVD Fab Platinum, en dit is de read me file ervan:
DVDFab Platinum is all you need to backup DVDs. It combines the one-click convenience of DVDFab Express with the power of DVDFab Gold. DVDFab Express is simply the easiest way to copy a DVD movie. Just insert the movie and a blank DVD then press Start. Your entire movie - including menus, trailers and special features - is copied to a single DVD with just one click, and everything happens automatically. DVDFab Gold lets you make perfect quality DVD movie backups - the smart way! Backup your entire DVD - including menus, trailers, and special features - onto one or multiple discs.

Features:
*Copy any DVD movie to one blank DVD disc. (Express Mode)
*Copy any DVD movie in perfect quality (no quality loss)! (Gold Mode)
-Copy an entire DVD, including menus, trailers and special features.
-Copy main movie only, excluding unwanted audio and subtitle.
-Copy DVD movie content from original DVD disc or from hard drive.
-Copy full multi-channel audio (AC3 5.1, DTS).
-Copy episodic/season DVD movies, TV series, etc.
-Copy NTSC/PAL DVD movies.
*Compress DVD-9 to a single DVD disc in near perfect quality. (Express Mode)
*Split a DVD-9 into two DVD discs, and preserve menus on both discs. (Gold Mode)
*Copy DVD-9 in 1:1 mode, and burn to double layer DVD-DL.
*Remove all the restriction of DVD (CSS, Region, RCE, Macrovision, UOPs, etc.)
*Burns DVD movies to any blank DVD Disc (DVD +/- R/RW).
*Backup copy plays on any ordinary home DVD player.
*Simple "One-click" interface. (Express Mode)
*Restore scratched or defective discs. (Gold Mode)
*Constantly updated to support latest DVD burners and blank DVD discs.
*FREE lifetime upgrade.
*FREE lifetime support via e-mail, worldwide

Changes in (11/18/2005) Version 2.9.5.8!
- Change: Added support for a new protection as found on "Madagascar" (US). It's not a Sony movie, but the protection is almost same with Sony ARccOS.



dit progje is echter niet gratis, maar als je me mailt kan ik je misschien wel helpen...
francozero2000@yahoo.com

maar toch blijf ik met een vraag zitten... wat is hier eigelijk de bedoeling van? je kan toch moeilijk beweren dat je plaatsgebrek hebt door je dvd's. mijn dvd's zitten netjes op spindles van 50 of 100 stuks, en zo stop ik zonder enige moeite zo'n 5000 films in een klein kastje... dus waarom kwaliteits-verlies riskeren door 2 films op 1 dvd proberen te branden?...
de prijs van een dvd-tje zal het verschil ook ni meer maken, dacht ik. ik betaal €12.5 voor een spindle van 50 platinum 8x dvd's... da's dus 25 cent voor een dvd-tje. misschien zijn er hier leden die ze zelfs nog goedkoper vinden, dus wat is eigelijk de bedoeling van 2 films op 1 dvd-schijfje te branden? kwaliteit verliezen zal je zowiezo, daar een dvd meestal vol staat met 1 film...

sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar ergens moet me toch iets ontgaan, dacht ik...

franco
 
Laatst bewerkt:
Zal even uitleggen wat de bedoeling was.
Ik had een DVD van de teletubbies, en daar paste nog wel wat filmpjes van Nijntje bij op.
De gedachte was om 1 DVD te maken, zodat de kids zich rustig zouden vermaken.

Maar je hebt gelijk ... een dvd-tje kost mij € 0,35 ..... da's niet echt een reden om te bezuinigen op 1 dvd.

Vraag is dus opgelost. (Nog bedankt voor het meedenken !!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan