flash bestanden op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

phrenetic

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Berichten
91
hallo, ik zit niet echt met een groot probleem ofzo maar ik heb een vraag.

ik maak met windows movie maker een filmpje voor zaterdag, is het nou ook mogelijk om zo'n filmpje dat je gemaakt hebt op een dvd te zetten? zodat ik hem ook op de tv kan zien? zo ja, hoe doe ik dat dan? gewoon met nero ofzo? en ten tweede wou ik nog iets vragen. is het mogelijk dat als ik iets maak in flash (intro van me filmpje) kan importeren naar windows movie maker ofzo? als iemand mij hier informatie kan geven . . .

alvast bedankt
 
ErpCity zei:
Met het programma "FlashonTV" kun je van je flash filmpjes VCD's en DvD's maken...
Je kunt het hier downloaden:

http://www.gold-software.com/FlashOnTV-file5803.html

oke, ik zal het programma even downloade en bekijken. bedankt.
alleen nog 1 vraag dan, ik maak niet het hele filmpje in flash (want zo goed ben ik ook nog niet) dus kan ik me flash en me windows movie maker filmpje niet bij elkaar toevoegen ofzo?
 
Bestanden van Flash naar een videoformaat:
Hiervoor zal je een converter nodig hebben, en die dingen zijn niet gratis. Je kan op google zoeken naar "flash to mpeg" of "flash to avi" en zo iets te zoeken. Maar er zal altijd een limitatie opzitten. (ik denk maar aan een vet watermerk over je hele filmpje of een omzetting van maar 30 seconden)

Een alternatief zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat je je flashfilmpje laat afspelen en dit ondertussen opneemt met een screen recorder... dat zou een omweg zijn, maar best mogelijk.
(Als ik een gratis screenrecorder mag aanraden :) )

WMV omzetten naar DVD:
Aangezien het leuke Windows MovieMaker enkel kan uitvoeren in WMV of in een onmogelijk grote AVI, zal je een programma nodig hebben om de uitgevoerde WMV (of avi) naar DVD te zetten.

Als je Nero6 hebt, is dit niet zo moeilijk:

Je gaat naar de Nero Update Site en je kiest daar om Update-Package 2 te downloaden.


Zorg er wel voor dat je het vinkje voor de "Yahoo! Toolbar" hebt afgevinkt.
nero6up-noyt.gif


Na het installeren van Nero Vision Express (want dat zit in Update-Package 2) ga je naar het Language Pack Download onderdeel en kies je voor Language pack two (NeroVision Express 3).


In NeroVision Express kan je dan een Video DVD-compilatie aanmaken en je WMV-bestanden daarbij invoegen.

James :)
 
Laatst bewerkt:
phrenetic zei:
oke, ik zal het programma even downloade en bekijken. bedankt.
alleen nog 1 vraag dan, ik maak niet het hele filmpje in flash (want zo goed ben ik ook nog niet) dus kan ik me flash en me windows movie maker filmpje niet bij elkaar toevoegen ofzo?


Je hebt ook flash naar mpeg converters en als je andere filmpjes ook naar mpeg omgezet zijn, kun je met de meeste mpeg naar dvd converters [bijvoorbeeld Nero Vision of Cucusoft] al die mpeg's "mergen" tot één film......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan