Hoe kan ik op de makkelijkste manier een DivX branden met ondertiteling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa.E

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2005
Berichten
9
Hoi

Ik heb echt alles geprobeerd!!! Ik heb volgens mij alle programma;s geprobeerd waarmee je een ondertiteling bij een DivX film kan zetten, maar telkens gaat er weer iets mis. Kan iemand mij uitleggen hoe ik op de makkelijkste manier een film kan voorzien van ondertiteling en hoe ik deze dan kan wegbranden op DVD? Ik ben er al zo lang mee bezig.......... :(
 
... De .avi [divx film] en de ondertiteling [.srt] moeten dezelfde naam hebben [voor de extensie], daarna kun je de bestanden met bijvoorbeeld Cucusoft AVI to DVD converter omzetten naar een Mpeg van DVD formaat... de ondertitel neemt ie dan automatisch mee [als je het vinkje hebt gezet bij "include subtitle] , daarna met NeroVision omzetten naar DvD... of eerst de [gratis] DVD author van Cucusoft gebruiken en daarna het VIDEO_TS bestand branden met Nero Recode...[dit geeft het meest optimale resultaat]. Je kunt ook TPMGEnc gebruiken.... [is populairder dan Cucu] maar ik heb daar nooit zulke goede resultaten mee gehaald als met de bovenstaande methode... Er wordt gezegd dat je het geheel ook direct met NeroVision zou kunnen doen.... maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om de ondertitels dan meegebrand te krijgen.... Maar misschien leest een "Nero Wizard" dit en legt het ons beiden dan even uit......

Succes, en een fijne jaarwisseling!
 
Bedankt voor je tip, ik ga het proberen. Is dat Cucusoft een gratis programa? Ik weet niet waar ik het kan downloaden..

Fijne jaarwisseling groetjes
 
Cucusoft is helaas bij Cucusoft niet gratis.... je kunt er wel een "demo" downloaden...... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan